Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maximuss schreef:Ik vind harry's horse klein vallen: 46 tegenover 42-44 van Horka. En van fuller fillies vind ik het erg jammer dat ze maar beginnen vanaf 44.
Citaat:Daarbij moet ik een grote maat hebben maar kan ik niet het model "grote maat" aan. Ik heb het bovenaan nodig (buik/taille/heupen) maar de rest niet zo. Als ik een "grote maten"rijbroek aantrek dan heb ik overal een heel eind over. dat ziet er echt niet uit..
Kaatje schreef:Citaat:Daarbij moet ik een grote maat hebben maar kan ik niet het model "grote maat" aan. Ik heb het bovenaan nodig (buik/taille/heupen) maar de rest niet zo. Als ik een "grote maten"rijbroek aantrek dan heb ik overal een heel eind over. dat ziet er echt niet uit..
Hier exact hetzelfde probleem ,mijn taille is spoorloos , mijn buik prominent aanwezig![]()
Getailleerde broeken zoals Pikeur staan belachelijk , HH ging wel , maar nu hebben ze zoveel modellen
dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Vroeger viel HKM fijn , maar dat valt nu ook tegen, dus ik weet eigenlijk niet meer welk merk ik nog kan dragen.
pluisje88 schreef:Daarbij moet ik een grote maat hebben maar kan ik niet het model "grote maat" aan. Ik heb het bovenaan nodig (buik/taille/heupen) maar de rest niet zo. Als ik een "grote maten"rijbroek aantrek dan heb ik overal een heel eind over. dat ziet er echt niet uit...
maximuss schreef:@pluisje: en bij een goed zittende broek de broeksband (laten) verstellen? V-vormige spie aan beide kanten tussen de zijnaad?