Voor deze prijs zou ik dit doen... Als je dan toch maar 1 of 2 keer per week rijdt...
romy_b
Geplaatst: 18-09-09 18:55
Vind het best mooie laarzen voor als je beetje recreatief rijd en onderlinge wedstrijden.
Heeft er iemand ervaring of ze passen met iemand van maat 42 normaal tot smalle kuiten en niet hele lange benen?
germie
Geplaatst: 18-09-09 19:24
Nou, ik ben teruggeweest. Bij mij is namelijk de binnenkant bij de hak ook al helemaal stukgesleten. Wilden ze het eerst bekijken, of ik mijn laarzen even achter kon laten. Kennelijk kunnen ze niet direct bekijken wat ze er mee doen. Tja, ik kan ze nu niet missen. Dat wordt dus pas over een paar weken. Viel me erg tegen hoor dat ik ze niet gewoon om kon ruilen of dat ze zeiden van we gaan die hak netjes weer maken, nieuw contrefort erin, nieuw stuk leer ertegen. Nee, iets toezeggen konden ze nog niet. Ze keken heel goed of ik er niet veel op gelopen had (absoluut niet), ik kan er niets aan doen dat die dingen er al zo versleten uit zien.
Heel veel mensen zeggen allemaal ik vind ze wel mooi en ik ga ze ook kopen, maar als je nou slim bent en kijkt naar die 74 paginas erover. dan koop je ze toch eerlijk gezegt niet. ik vind 100 euro toch best veel geld voor laarzen die na 10 x rijden of weet ik veel er zo slecht uitzien en er van alles mee mis is. maar dat is mijn mening.
Daan, hoe weet je dat het eind oktober weer binnenkomt? Duurt nog even voor mij dus...
SoloLotte
Geplaatst: 19-09-09 17:13
Zijn die maar €99.. Hoe kunnen ze ze ervoor gemaakt krijgen.. Leuk om te weten..
groeten
DieL_Zor
Geplaatst: 19-09-09 17:14
Tegen mij hebben ze alleen gezegd dat áls ik moest bestellen ze pas eind oktober binnenkwamen vanwege de vele aanvragen.
Jordy_
Geplaatst: 19-09-09 17:14
Dat zeiden ze tegen mij Dat het eind oktober was dat ze ze binnen kregen, zeiden ze van de week toen k ze besteld heb! Helaas duurth het nog even ja, ik wou ze graag nu al hebben
ik heb ze 1 september besteld en heb gisteren maar eens gebeld ook gehoord dat ze ze pas eind oktober daar (!) binnenkrijgen maar dan heb je ze zelf dus ook nog niet.
Nee, maar als ik er met een paar weken weer ben, dan zeg ik heel duidelijk dat ik van laarzen mag verwachten dat ze langer meegaan dan 8 weken. Ik ga het dan ook echt wat harder spelen, wil dan gewoon echt weten wat ze gaan doen. De hele binnenkant bij de hak is al stuk, wat ooit voor verstevinging ind e hak moest doorgaan is bij mij er gewoon uit. DAarom zijn ze ook zo slap bij mij.