Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
superlise schreef:Ik ben vandaag bij een De niro dealer geweest, en ik pas gelukkig in het maattabel, Helaas was er geen juiste kuitmaat op voorraad. Heb nu een S kuit gepast, die was wat te groot, dus nu is de XS besteld en als ook die nog te groot is laten ze een XXS komen. Dus spannend afwachten wanneer ze binnen komen en of ik de XS pas.
Wat raden jullie aan? Ik wil de ottaviano, mijn kuiten zijn 33 cm en ik kan kiezen uit 32,5 cm of 33,5 cm, zouden jullie voor wat straker of ietsje losser gaan?
Moska schreef:Ik heb mijn laarzen nu bijna een jaar en ben er nog steeds heel blij mee, ze zien er ook nog prima uit. Ik wil ze alleen graag een keer met een kleurcreme poetsen, maar weet niet welke kleur ik dan moet hebben. Bij de winkel waar ik ze gekocht heb, hadden ze alleen petrie colorcreme en een potje van de niro zelf, maar dat was een bruine kleur. Nu heb ik zelf de oxford kleur (oud of nieuw dat weet ik niet), dus ik weet ook niet zo goed welke kleur ik moet hebben en of ik ook van petrie een potje kan pakken.
Annekeee schreef:lauraatjxx schreef:Ik heb zaterdag de ottaviano besteld in donkerbruin ze waren eerst 400 en nu bij Kiela 449 beetje balen dus maar goed, nu 6 weken wachten.. wat gaat de tijd sloom als je wacht!
6 weken is echt weinig voor Niro... Ik had 10 weken
Annekeee schreef:ReneeP schreef:
Inderdaad, zeker 8 weken voor ze in Drunen zijn en dan moeten ze nog naar jou ruitersportzaak verstuurd worden
Wat dacht je van vakantie