Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nienkefelice schreef:Mijn laarzen zijn momenteel terug naar de fabriek, de voet zat écht te strak kon geen pas lopen en Mn hak kwam omhoog. Nu gaan ze ze oprekken, hoop dat t hierna goed is!
Annebet_ schreef:Ik heb intussen al heel wat uurtjes gereden en ze zitten nog steeds heerlijk, ik ben zeer tevreden!![]()
Ons moeke is iets minder blij... Ze moet haar schoentjes al voor de 2de keer terugsturen.
Ze rijdt geen paard maar wou gewoon leuke schoentjes, hierdoor moesten er geen sporenhouders op.
Komen de schoentjes ( 2 paar ) de eerste keer aan, zitten er sporenhouders op, dus terug ( wat geen enkel probleem was voor Marije, dat moet ik er wel bij zeggen, de service is wat dat betreft wel dik in orde! )
De schoentjes komen dan een paar weken later terug, blijken ze niet meer te passen + heeft 1 paar een heel andere kleur, ons moeke kon wel huilen... Ik weet niet wat ze nu verder gaat doen, maar ze kan er nu niets mee omdat de maten totaal anders zijn...
De andere mensen die op onze aanmeetdag besteld hebben, zijn voor zover ik weet, wel allemaal heel erg tevreden. Bij elk merk kan het wel eens fout gaan denk ik dan, zolang het maar netjes opgelost wordt.
Irkoontje schreef:sterreke98 schreef:Even huilenze zijn exact wat ik wil en de voetmaat +hoogte klopt. Alleen heb ik een 36 kuit
En welke maat moet je hebben? Hoe kan dat trouwens? Want dat is best raar als het aangemeten is