Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
florence123 schreef:Annekeee schreef:
heb je enig idee wat deze kosten in het zwart? ik twijfel tussen deze, of...
Model Ottaviano, uitgevoerd met laklederen jachtkap, teenkap en ritsbeschermer, voorzien van zilveraccenten bovenaan jachtkap, bij teenkap en zilveren ritsluiter.
(even van de site gehaald)
Annekeee schreef:florence123 schreef:
heb je enig idee wat deze kosten in het zwart? ik twijfel tussen deze, of...
Model Ottaviano, uitgevoerd met laklederen jachtkap, teenkap en ritsbeschermer, voorzien van zilveraccenten bovenaan jachtkap, bij teenkap en zilveren ritsluiter.
(even van de site gehaald)
Oude prijs, zonder steentjes €475,-
florence123 schreef:Annekeee schreef:
Oude prijs, zonder steentjes €475,-
okee, dus nu moet ik toch op 500€ rekenenen?
deze vind ik ook erg mooi met de lakaccenten http://www.drunensruiterhuis.nl/html/producten/de_niro_boot/zilver.html
volgens mij zal dit rond dezelfde prijs liggen
lienbono schreef:Paar bladzijde geleden is het al eens gevraagd maar zover ik heb kunnen lezen was er niet veel reactie op: reacties over de Gran Premio?
Weet er iemand zo vanbuiten de prijs van deze laars in lak?
jeanetJ schreef:Het model ottaviano zonder poes pas is van 399.50 naar 449.50 gegaan. Het model polo zonder poes pas is van 449.50 naar 529.50 gegaan! Fikse prijsverhogingen dus! Volgens mij zijn de prijzen van de optie's aardig gelijk gebleven.
lienbono schreef:Zou die verhoging zijn voor alle laarzen? Want dan zou de gran premio ook +50 euro zijn.. En dat zou m'n budget toch wel te boven gaan..
Pops schreef:jeanetJ schreef:Het model ottaviano zonder poes pas is van 399.50 naar 449.50 gegaan. Het model polo zonder poes pas is van 449.50 naar 529.50 gegaan! Fikse prijsverhogingen dus! Volgens mij zijn de prijzen van de optie's aardig gelijk gebleven.
Ik vind dit toch al een serieuze som![]()
Ik vind het prachtige laarzen, maar ik denk dat je voor die prijs nog leukere vindt
Moska schreef:Ik heb mijn laarzen nu bijna een jaar en ben er nog steeds heel blij mee, ze zien er ook nog prima uit. Ik wil ze alleen graag een keer met een kleurcreme poetsen, maar weet niet welke kleur ik dan moet hebben. Bij de winkel waar ik ze gekocht heb, hadden ze alleen petrie colorcreme en een potje van de niro zelf, maar dat was een bruine kleur. Nu heb ik zelf de oxford kleur (oud of nieuw dat weet ik niet), dus ik weet ook niet zo goed welke kleur ik moet hebben en of ik ook van petrie een potje kan pakken.