Haha wauw dat hangt van UK of US size af ook weer... schiet mij maar lek ik pak net mijn maat 38 laarzen erbij en daar staat een 6 in terwijl ik dezelfde in bruin en zwart heb en de zwarte zijn een 5. Ik ben alleen maar meer verward.
Ik heb nu een jaartje de petrie Luca’s, zitten echt heerlijk! Wel beetje hoog opgemeten eigenlijk omdat ik van dressuren over ben gegaan naar springen zijn nu ongeveer 2cm ingezakt denk ik! Ik onderhoud ze heel goed dus ze zijn nog gewoon netjes!
Ik ben aan het wachten op mijn op maat gemaakte Petrie laarzen. Was een rib uit mijn lijf, maar anders kon ik echt geen passende laarzen vinden (heb een brede voorvoet, extreem dikke enkel rechts (door een chronische peesontsteking) en twee verschillende voetmaten).
charlotteehx
Geplaatst: 12-07-21 14:53
jamiro schreef:
Zijn hier ook mensen die Petries hebben met (accenten van) het 'honeycomb' leer? Liefst met foto?
Ik heb de petrie luca met blauw honeycomb leer op de boog!
(Heb geen duidelijkere foto)
_Snow_White
Geplaatst: 12-07-21 16:35
Mijn Trento's hebben ook een blauw honeycomb accent. Blijft heel mooi, is eigenlijk betere kwaliteit dan de rest van het leer
Ik ga een paar Petries bestellen. Altijd andere merken gehad, maar ik ben verliefd op deze laarzen dus ik ga voor petrie.
Maar als ik in de configurater deze kleuren selecteer, dan krijg je deze laars:
Dat is een totaal andere kleur.
Welke foto zal het meest realistisch zijn?
Syberdepiep
Geplaatst: 15-07-21 13:28
De bovenste, waren de mijne ook. Alleen worden ze wel donkerder als je ze met de speciale color cream van Petrie behandeld. Anders worden ze vaal met de tijd. Zo waren ze toen ze nog nieuw waren, inmiddels toch wel wat donkerder, maar daar helaas geen foto van. En schachten een stukje smaller laten maken na -10 kg, bij Petrie laten doen en toen kreeg ik de tip van hun eigen color cream te gebruiken, die van mij waren inmiddels wat vaal.