Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Manieki schreef:Ik ben inmiddels wat minder positief over de Field. Vorig jaar februari heb ik de field gekocht. Echter ging na 3 maanden de binnenkant helemaal kapot. Heel netjes heb ik gelijk nieuwe laarzen gekregen, want dat mocht natuurlijk niet. Maar na 3 maanden ging de rits van 1 van mijn nieuwe laarzen stuk. Balen natuurlijk, dus ik weer terug. Toen heb ik andere laarzen gekregen, welke het wel 3 maanden uit hielden tot de ritsen opnieuw kapot gingen. Vervolgens heb ik gewoon weer andere laarzen gekregen. Qua service helemaal top hoor, daar geen kwaad woord over. Maar: deze laarzen heb ik dus half maart opgehaald. In de tussentijd ben ik 2x geopereerd waardoor ik ook 2 x 6 weken niet heb kunnen rijden. En nu: zijn de ritsen weer kapot! En ik rij ermee, en daarna gaan ze gelijk uit, juist omdat ik weet dat het geen hele geweldige laarzen zijn. Maar dit slaat toch wel alles.
Nu ga ik er bij de schoenmaker maar gewoon een stevige rits in laten zetten, want ze zitten verder heerlijk. Maar misschien is het wel een puntje van aandacht voor mensen die ze willen kopen en er een keer of 4 per week mee willen rijden: ze gaan niet zo lang mee!
Overigens heb ik ook de Glamour, die gebruik ik echt alleen op wedstrijd, en daar ben ik zeer tevreden over tot nu toe, ook blijven de steentjes allemaal goed zitten.