Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), is net zoiets als een sportbh. Ik word nl. gek van die sluiting op mijn rug en de beugels in mn bh's. Zit wel fijn, borsten zitten aardig strak ingesnoerd maar zonder dat gevoel. Ga er morgen mee rijden, eens kijken of ze minder hobbelen
.
. 

Anoukie schreef:Ik heb sinds vandaag de AhBra of zoiets (van TelSell), is net zoiets als een sportbh. Ik word nl. gek van die sluiting op mijn rug en de beugels in mn bh's. Zit wel fijn, borsten zitten aardig strak ingesnoerd maar zonder dat gevoel. Ga er morgen mee rijden, eens kijken of ze minder hobbelen
.
En ook een Fuller Fillies wedstrijdjasje besteld, was nu in de uitverkoop, altijd fijn! Ben erg benieuwd hoe hij valt.

. Ik moet zeggen, zeker als je er 2 over elkaar draagt, geeft hij echt veel steun! Ik hou geen tieten/decollete meer over alleen, ze worden dan aardig ingesnoerd
. Maar zonder te knellen, het draagt wel echt heel fijn
.
.
. Die heb ik nu lekker om/aan
.
. Ik heb nog ruimte in mijn L hoor, ze lijken misschien wat smal maar is super stretch. Het moet ook niet te los zitten.
.