Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pops schreef:ReneeP: vanaf wanneer gaat dat dan verhogen? Ik heb namelijk wel nieuwe laarzen nodig maar ik kan ze nu nog niet direct kopen. Als ze echt zo duur gaan worden, kijk ik misschien toch eens naar een ander merk..
florence123 schreef:Pops schreef:ReneeP: vanaf wanneer gaat dat dan verhogen? Ik heb namelijk wel nieuwe laarzen nodig maar ik kan ze nu nog niet direct kopen. Als ze echt zo duur gaan worden, kijk ik misschien toch eens naar een ander merk..
hier hetzelfde, ik heb al gedacht aan Lipica's , en weet ook al een plaats waar ik ze wil bestellen.
MAAR ik wil nog zoveel... dus nog eerst nog eventjes wachten.
Annekeee schreef:florence123 schreef:
hier hetzelfde, ik heb al gedacht aan Lipica's , en weet ook al een plaats waar ik ze wil bestellen.
MAAR ik wil nog zoveel... dus nog eerst nog eventjes wachten.
Ik denk als je Niro's gewend ben dat Lipica's echt gruwlijk tegen gaan vallen. Was bij mij namelijk wel zo..
ReneeP schreef:Nou ik heb vanmorgen nieuwe besteld! Gelukkig nog voor de oude prijs want ze waren zo al veeeel te duur![]()
Heb het polo model in brushed black. Harde schacht + extra hoge boog. Extra brede flap boven aan met swarovski gesp, als we dan toch bezig zijn![]()
Ben heel benieuwd hoe ze gaan worden, kan niet wachten! Maar ben nu toch wel echt klaar hoor. 2 paar laarzen binnen een jaar is toch wel een beetje overdrevenAlleen nog sparen voor een KEP cap dan aangezien we vanaf volgend jaar geen hoedje meer mogen..