Ik heb de Daniel, 2 weken geleden besteld. Ga er maar genoeglijk vanuit dat ze niet op tijd komen, dan kan het altijd mee vallen
Fantabulouss
Geplaatst: 23-04-17 13:39
Mijn laarzen zijn in NL en worden naar me opgestuurd Was niet helemaal zoals ik had besteld, maar met wat korting toch beloofd ze te nemen, want ze zijn o mooi!! Ze waren overigens maar een paar dagen later dan gepland Er zou een licht contraststiksel op gemaakt worden en een lichte houtzool. Maar de lichte houtzolen zijn uit de productie omdat ze te broos waren en steeds kapot gingen. Dus er zit een rubberen zool met houten hak onder, en dus geen contraststiksel.
Wat vinden jullie ervan?
Ik zal als ik ze binnen heb nog even foto's maken bij daglicht , en als ik ze aan heb
Wesco
Geplaatst: 23-04-17 13:46
Dat wilde ik ook graag maar ben ik toen vergeten te vragen bij het aanmeten Ik vind de laarzen prachtig.
Ik rijd hopelijk ook nog tot in de zomer, gewoon thuis, maar geen wedstrijden meer.
Merk dat het zware trainen, zelfs nu in het begin al, toch wel wat van me vraagt, maar ik zet door ivm wedstrijden. Als ik die niet heb, luister ik iets beter naar mijn lijf en kan ik makkelijker zeggen, ik longeer hem even ipv vol gas te rijden. Tijdens les kan mn instructie hem dan overnemen.
Dus zal zeker genieten van mn laarzen, maar had ze graag met mn debuut gehad en iig nog een keer mee gestart voordat ik stop.
Ja das één van de redenen dat ik voor maatwerk ben gegaan...smalle enkels, smalle voeten, wel maat 40, en toch wel weer wat kuit! Bij alle laarzen tot nu toe schuif ik of gaat mn hak op en neer in m'n laars. Dus ik ben erg benieuwd hoe ze gaan passen