Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Men_Sven schreef:Biskwie schreef:Ooit eerder in dit topic was er iemand met een witte rijbroek met grijs zitvlak en een wit dekje met grijze rand, ik kan niet meer terug vinden welk merk dit was... wie kan me hier aan helpen?
harry's horse heeft witte rijbroeken met grijs zitvlak
_Snow_White schreef:Werd toch wel nieuwsgierig naar Shanna's website, dus tegen beter weten in maar even rondgesnuffeld.
Maar die slipjas....
Zou die eventueel ook met grijze details te krijgen zijn?
Annash schreef:_Snow_White schreef:Werd toch wel nieuwsgierig naar Shanna's website, dus tegen beter weten in maar even rondgesnuffeld.
Maar die slipjas....
Zou die eventueel ook met grijze details te krijgen zijn?
Zwart/donkerblauw met grijze punten etc?
Voor mijn producten (iig de kleding) geldt: alles wat er niet op staat is te bespreken! AltijdDan mail ik gewoon naar de designer met de vraag of het kan. Mocht je interesse hebben, doe maar even een pb'tje.
Dames mag ik even kwijt dat ik het echt SUPERGAAF vind hoe jullie reageren op mijn spulletjes? Ik begin net dus het is erg leuk om zulke enthousiaste reacties te krijgen.Dus ook al koopt niemand wat: toch heel erg bedankt!
Sharona95 schreef:@horsea: Zwart met beige accenten, daar ben ik echt naar op zoek, dus doe die maar![]()
Lijkt mij heel gaaf, zwart jasje met beige kraagje en zakjes, eventueel krijtstreepje? en dan mijn laarzen met houtlook-zool, dekje met zwart en beige randje en een zwarte charles owen met beige bandje.. Gaaaf, niet té maar erg mooi denk ik! Dus als iemand weet waar je er zo een kunt vinden?
Horsea_nl schreef:Sharona95 schreef:@horsea: Zwart met beige accenten, daar ben ik echt naar op zoek, dus doe die maar![]()
Lijkt mij heel gaaf, zwart jasje met beige kraagje en zakjes, eventueel krijtstreepje? en dan mijn laarzen met houtlook-zool, dekje met zwart en beige randje en een zwarte charles owen met beige bandje.. Gaaaf, niet té maar erg mooi denk ik! Dus als iemand weet waar je er zo een kunt vinden?
heb wel met creme accenten. maar dat is niet donker genoeg?