Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
terpentijn schreef:Ik wacht nog steeds op de hakverhogers die ik bij Divoza had besteld, voor mijn Glamours maat 41....
welshfan97 schreef:Heey, is er hier misschien iemand die me verder kan helpen? Ik heb mijn ariat jophers binnen 2 jaar helemaal kapot gelopen/gereden en vind dit nogal zonde van het geld. Nu was ik aam het denken om leren laarzen te kopen en deze alleen te dragen op het paard om snelle sleitage te voor komen. Ik zag ze aanbieding van de mondini field, maar nu is mn vraag, hoe zitten die maten. Een vriendin zei dat ik eig een schoenmaat kleiner dan normaal moest nemen bij field (zij heeft ze zelf 2 dagen geleden gekocht) maar dan zou mijn maten helemaal niet meer passen met schacht en kuit. Nu dacht ik aam 38S waarbij de kuit 35 is. Ik kom bij het meten van mijn kuit uit op 34, dit heb ik overigens ook in mn petrie wedstrijd laarzen. Voor de hoogte staat er 47, dat zou goed kunnen omdat mn petrie 46 zijn en die zijn eig net wat te laag. Zou het lukken met kuit en voet denken jullie?
Dan heb ik nog een vraagje, tot hoelang duurt zo'n actie?
En hoe zit dat met terug sturen als ze niet passen? Ik weet dat ik geld gewoon terug krijg maar moet ik dan opnieuw 5 euro verzend kostenbetalen? (dichtsbijzijnde divoza is 1,5 uur rijden dus moet wel bestellen)