paardrijden met een maatje meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:36

de hempjes die ik heb van Henk ten Hoor rollen niet omhoog, zijn lang genoeg, trek ik zowat over m'n achterste :-)
Rare is wel, de witte is minder stevig/strak als de zwarte.

Keet

Re: paardrijden met een maatje meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:38

Ik heb een roze :+
Kan hem wel over mijn achterwerk trekken, is ie lang genoeg voor, maar dat vind ik niet lekker zitten (heb een kantoorbaan)

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:41

@ sjoos ik heb een kleine maand geleden een witte dames rijbroek maat 48 (eurostar finale 830) gekocht bij Emmers in belgie. Misschien dat je daar eens kan informeren voor een off white broek..

@ Silence mooie foto!!

Moet morgen ook maar eens bij de hema gaan kijken voor die hemdjes, goede tip!!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:42

Hemdjes zijn 17 of 21 euro, ligt beetje aan welk model je neemt.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:43

ps...ook Action heeft corrigerende topjes!!! Wel met randje kant geloof ik. Bij mij zaten ze wat "raar", echter bij mijn zusjes collega perfect! Zou beetje van je bouw afhangen denk ik. Maar t'is zeker te proberen natuurlijk! Strak zijn ze wel in ieder geval....en goedkoop! ;). Volgens mij 4 of 5 euro nog wat.

loveFlicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:45

gewoon niks van aan treken! ;)

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:46

hahaha dit vond ik op een Viva forum...dus zie, het hangt van je bouw af ;)
Even gegoogled...wat tipjes dames!!

Ik heb van de Action ook van die corrigerende hemdjes en ondergoed, kosten ook bijna niets. Hemd is 3 euro en krult niet niet op. Had er ook een van de hema maar die heb ik laatst maar weggegooid omdat ik het niet lekker vond zitten.

De Hema hemdjes zijn juist super. En voor je buik/lovehandles moet je niet een broekje, maar een hemdje nemen.
De Hema heeft een hemdje met spaghettibandjes (die moet je niet nemen, want die kruipt omhoog) en met bredere bandjes.
Die laatste is echt geweldig. En je moet erin stappen, niet over je hoofd aantrekken.

Misschien handiger zo! ;-)
http://forum.viva.nl/forum/Mode_Beauty/ ... 77288/last

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:46

loveFlicka schreef:
gewoon niks van aan treken! ;)

Waar moeten we ons precies niets van aan trekken?

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:47

hahhaha dacht ik net ook Evelli, hihihi mijn 1e gedachte was "jaweeel soms moet je wel wat aan die hempjes trekken hoor" _/-\o_

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:51

IndianaJones schreef:
hahhaha dacht ik net ook Evelli, hihihi mijn 1e gedachte was "jaweeel soms moet je wel wat aan die hempjes trekken hoor" _/-\o_

Maar erin stappen gaat hem bij mij niet worden, gaat prima van bovenaf :+
Hebben jullie er nog een BH onder of niet. Vind ze namelijk zonder ook best lekker zitten :D

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:02

jamiroquai schreef:
Nou, dat ziet er toch keurig uit? Paard past mooi bij je en je kleding klopt. Misschien ergens iets de kleur van je paard laten terugkomen. in je sokken bijvoorbeeld. Dan heb je net dat tikkie extra eenheid. Iets dat het beeld breekt.

Je hebt wel gelijk over die kleuren, maar ik trek altijd aan wat het gemakkelijkst zit haha, maar bedankt voor de tip, ik sta daar blijkbaar niet zo bij stil...
Deze merrie past qua bouw zeker bij me, het is een stevige tante (4 jaar op de foto ) mijn andere paardjes zijn volbloedtypes :-)

dewilderoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:06

:D :D
tjonge jonge wat een gedoe met die hemdjes, ik heb 'em ook maar ik krijg het gevoel dat ik geen adem meer krijg (misschien is dat het gevoel dat je slanker bent..)
Jah ik ben zeker een XL! ik heb het gewoon opgelost door een XL paard te kopen! ten opzichte van mijn Belg lijk ik nog niet eens zo onwijs dik. hoogstens een beetje.
Ben afgelopen winter naar een beurs in Duitsland geweest en die hebben rijbroeken met echt lederen zit die gaan tot maat 48 ofzo. Hip, en voor de verandering een broek die
gesneden is op de gezonde Hollandse meid of heer natuurlijk! http://www.goodfellow.de
Tja en optisch kun je er misschien wat aan veranderen, maar je word er niet slanker van hé!

Wat ik verder nog even kwijt wil is het volgende;
WIJ DAMES KUNNEN NIET ALLEMAAL MAAT 36 HEBBEN, en wat een ander er van vind, ja dat is dan heel jammer voor een ander maar ik zit er niet mee!
En het gezeur dat je een paard extra belast dat gaat er bij mij ook niet in, als je zit goed onafhankelijk is moet het voor een gezond paard geen probleem zijn.
dan blijf ik alleen met de kwestie boobs zitten op een een of andere manier gaan die altijd (ik zeg het voorzichtig) 'wiebelen'.. dat is dan wel een nadeel van stevig zijn..
ik denk dat 'wij' gezellige stevigerds het probleem zelf willen zien, ik bedoel wij zijn altijd (nou ja bijna altijd) erg onzeker over ons uiterlijk, als iemand kijkt kan diegene ook gewoon
kijken omdat je erg leuk met je paard bezig bent, wij denken dan meteen die zal wel denken wat een rolmops op dat paard. en dat denkt een ander echt niet altijd!

*\o/* BIG GIRLS RULE! *\o/*

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:14

dewilderoos : je hebt 100% gelijk hoor, mijn probleem is echter dat ik me niet goed voel zo, ik heb veel last van mijn rug en wat rijden betreft zit ik met mijn evenwicht te knoeien, ik zal geen 20 jaar meer rijden (word nu 45) dus wil ik het maximale eruithalen zolang ik nog kan :-)
Dat mijn paard wordt overbelast is reine onzin, ze is mss maar 1m65 en niet zo heel flink gebouwd, maar ik heb toch iedere keer moeite om op haar te blijven zitten als ze haar 'vreugdesprongetjes' maakt

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:16

Evelli schreef:
IndianaJones schreef:

Maar erin stappen gaat hem bij mij niet worden, gaat prima van bovenaf :+
Hebben jullie er nog een BH onder of niet. Vind ze namelijk zonder ook best lekker zitten :D

Ik heb die van mij zondag pas (dan zie ik mijn moeder) maar zonder BH ???? dat zie ik nog niet zo zitten met mijn E/F cup :-)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 18:50

Dank je miccamaaike :D

Ik heb geen ervaring met de topjes van de Hema, dus kan daar geen ervaring over geven.
Ook niet van de Action.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:10

weet iemand waar je een goede stevige sport BH kan vinden?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:18

Ik heb er 2 van wehkamp.
De shock absorber is de 1e bh waarmee ik zonder minstens een bodywarmer durfde te rijden.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:22

dan moet hij wle goed zijnn :D

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:23

Ja ik had het altijd snikheet midden in de zomer omdat ik gewoon niet zonder iets durfde te rijden. No way dat ik enkel een shirtje droeg. Maar nu wel :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:25

haha oke ja ik rij nu zonder sportBH maar met een gewone en dat is geen doen ik rij altijd met een vestje of een bodywarmer

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:26

Ja die bieden helemaal geen steun. Veel sport bh's doen dat ook niet voor de paardensport vind ik.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:26

Ik heb ook een shock absorber, daar heb ik de minste beweging in. Het liefst wil ik nog minder beweging maar ik heb nog geen bh gevonden die dat voor elkaar krijgt.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:27

:j ik zou ook graag nog minder willen.

WhiteWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:35

Ik heb er 2 van de hema van de zwaarste categorie (staat er op) en ik heb het idee als ik ze aantrek dat mijn boobies op mijn rug terecht komen...Zo stevig zijn ze

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:36

Heb er ooit eens 1 gehad van de Hema, zou ook super zijn voor paardrijden zeiden ze, maar dat was echt een flut ding :j