Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DevilsFriend schreef:435euroGPA..
Ze zijn allebei nog prima, en ik snap echt niet waarom mensen zoveel geld uitgeven aan een GPA... wat is er beter/brijzonder/mooier/lekkerder aan? Ik voel me cap niet eens meer als ik rij, hij zit perfect. Ik vind het echt zonde € 400,- voor een cap.. daar kan ik een zadel voor krijgen.. of een cap met allerlei paardentroep.. mijn mening: geld verspilling. Maar waarom kopen sommige zo'n dure? Want ik probeer het te begrijpen..
KellyZ schreef:DevilsFriend schreef:435euroGPA..
Waarom zo duur? Ik heb er eentje van rond de € 50/60,- van Harry's Horses. Prima cap, heb hem al 2 jaar ofzo.. daarvoor een cap gehad van € 45,- en die is nog steeds in gebruik alleen dan door me zusje.Ze zijn allebei nog prima, en ik snap echt niet waarom mensen zoveel geld uitgeven aan een GPA... wat is er beter/brijzonder/mooier/lekkerder aan? Ik voel me cap niet eens meer als ik rij, hij zit perfect. Ik vind het echt zonde € 400,- voor een cap.. daar kan ik een zadel voor krijgen.. of een cap met allerlei paardentroep.. mijn mening: geld verspilling. Maar waarom kopen sommige zo'n dure? Want ik probeer het te begrijpen..
![]()
ofzo....
flora schreef:misschien omdat ik hem mooi vind
met of zonder deskundigehulp KellyZ schreef:Maar waarom kopen sommige zo'n dure? Want ik probeer het te begrijpen..
Lia_ schreef:KellyZ schreef:Maar waarom kopen sommige zo'n dure? Want ik probeer het te begrijpen..
Gewoon, omdat ik hem mooi vind en kan betalen.....
Maar waarom maak jij je druk over wat andere mensen uitgeven aan hun cap????