Je paard verzekeren tegen ziektekosten

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

beantsje

Re: Je paard verzekeren tegen ziektekosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 19:16

mijn paardje (eigenlijk pony) is niet eens te verzekeren voor 7000 euro. Dat slikken ze nooit...

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 19:17

dat ligt er aan, als je hem goed op de foto krijgt en je premie betaald.. Weet niet wat voor pony het is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 19:18

Dat is lastig, maar misschien is het dan handiger om een potje te creëren (of te proberen) om zulke tegenvallers op te vangen.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 19:20

Overigens zijn tinkers tegenwoordig toch best veel geld waard?

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 21:33

beantsje, daarom is het voor mij met mn shet ook niet zinvol om een verzekering aan te gaan.
voor hoger dan (ik roep iets) 500 euro kan ik haar toch niet verzekeren, dus wat schiet je ermee op?
ik zou als het kon net als jij wel willen verzekeren puur tegen erg dure operaties.
gewone doorsnee DA kosten red ik me wel mee.

joycev

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 16:54

Ja het is zo lastig. Weet ook n iet goed welke ik nou moet nemen. Volgens mij is het net zo handig om zelf een potje te maken dan elke maand wat aan hun te betalen. Volgens mij haal je alleen echt het geld eruit als je dure operaties krijgt.

En om alleen voor overleiden geld opzij te zetten na een paar jaar heb je dat ook betaald aan de verzekering. Maar goed als ze snel overleid niet natuurlijk echt moeilijk. En ook al die kleine lettertjes. Dit hoort er wel bij dit niet je moet nog oppassen ook!