Jullie zouden ook niet bereid zijn om je fout toe te geven en t te vergoeden ?Het is normaal dat als je iets stuk maakt je het vergoed
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jullie zouden ook niet bereid zijn om je fout toe te geven en t te vergoeden ?

Linda_love_U schreef:Dat zegt denk ik alleen maar meer over jullie
Linda_love_U schreef:Dat zegt denk ik alleen maar meer over jullieJullie zouden ook niet bereid zijn om je fout toe te geven en t te vergoeden ?
Het is normaal dat als je iets stuk maakt je het vergoed
Men vind hier dat TS moeilijk doet.
Linda_love_U schreef:Liesje89 als je het gelezen had had je gezien dat het andersom ook via de verzekering was gegaan.
Het is te vergoeden door de verzekering.Dus zouden hun daarnaa toe moeten bellen.Maar dat gebeurt dus niet.

Linda_love_U schreef:Liesje89 als je het gelezen had had je gezien dat het andersom ook via de verzekering was gegaan.
Het is te vergoeden door de verzekering.Dus zouden hun daarnaa toe moeten bellen.Maar dat gebeurt dus niet.

Linda_love_U schreef:We hebben het nagevraagt bij de verzekering Dus als hun zeggen dat het vergoed wordt als ze t opgeven dan zal dat wel zo zijn neem ik aan.

Klara16 schreef:Linda_love_U schreef:We hebben het nagevraagt bij de verzekering Dus als hun zeggen dat het vergoed wordt als ze t opgeven dan zal dat wel zo zijn neem ik aan.
Dus jij hebt haar verzekeringsmaatschappij opgebeld? Dàt is brutaal!
Alle verzekeringen vereisen dat je de aangegeven kosten tot aan een bepaals bedrag zelf draagt. Meestal rond de 200 euro. dus of ze het nu aangeeft of niet, het geld voor de deken zou toch van je stalgenoot zelf moeten komen. Terwijl het dus helemaal haar fout niet is.
Laat dat meisje met rust. je stalkt haar gewoon. Terwijl haar enige fout is dat ze te vriendelijk was. Ze had je paard beter gewoon zonder deken op stal laten staan. Zal ze voortaan ook wel doen.
.