Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hahaha bij mij heeft het in totaal 1 jaar geduurd 

Amanda__ schreef:ik heb ook petrie laarzen perfect.
Misschien is het heir al verteld. Ik heb niet alles doorgelezen, omdat ik aan het werk ben.
Maar ik heb ze aan en dan laat ik mijn vriend ze masseren. Werkt echt super goed en merkte na 2 keer al heel veel verschil.
en inderdaad lopen, lopen,lopen,lopen en rijden rijden rijden!
succes!
(laarzen inlopen en rijden is nooit leuk, maar even er doorheen bijten! **knuff**)
top idee maar of manlief eraan mee wilt werken

WillemYntJee schreef:Op maat laten maken is tegenwoordig nog steeds 100 euro extraHeb er van de week ook naar gevraagd omdat k binnekort ook Petries ga kopen. Welk model zit volgens jullie nou t lekkerst? K zie hier heel vaak de Standaard en Perfect voorbij komen, heeft niemand de elite?
Maar ze zaten wel ontzettend lekker en ik liep er ook het liefst de hele dag op. Reed er dan ook elke dag mee.
hihi siko schreef:Als je de laarzen aanhebt is het ook al een verschil vind ik maar die rechtse zien er mooi uit! Hoe lopen/rijden zehihi
Ik heb ze nu elke week even aan om ze in te lopen. Ik kan er nog niet mee gaan rijden, want de merrie waar ik op rijd heeft net haar veulentje gekregen.
Dat is echt fijn aan je enkels, lekker zacht! (al is dit al geen stug leer, maar heel soepel) Mausje900 schreef:WillemYntJee schreef:Op maat laten maken is tegenwoordig nog steeds 100 euro extraHeb er van de week ook naar gevraagd omdat k binnekort ook Petries ga kopen. Welk model zit volgens jullie nou t lekkerst? K zie hier heel vaak de Standaard en Perfect voorbij komen, heeft niemand de elite?
Ik heb de Elite gehad, 6 jaar mee gereden. Ze zien er nu ook niet echt mooi meer uitMaar ze zaten wel ontzettend lekker en ik liep er ook het liefst de hele dag op. Reed er dan ook elke dag mee.
Ik heb wel een foto van mn oude Elites (links, 6 jaar oud) naast de nieuwe Grand Prix(rechts, vandaag een maandje in bezit)
? WillemYntJee schreef:Mooie laarzen! Zit daar ook zo'n coatinglaagje op of niet? Want k hoor van heel veel mensen dat als dat laagje eraf komt, de laars lelijk wordt en met een duurdere laars dat laagje er niet op zit. Dus bij welke zit dat er niet op?
Maar goed, die zijn ook al een aantal jaartjes oud, kan maar zo. Ik heb eigenlijk nog nooit gemerkt dat er een laagje vanaf komt. Nee, ze werden door het vele gebruik een beetje vaal, maar zodra ik ze weer eens heel goed poetste glommen ze weer als vanouds.
) rijdt het heerlijk
WillemYntJee schreef:Vriendin van mij heeft trouwens op maat gemaakte Lipica's met rits, maar k vraag me af of dat niet ontzettend kwetsbaar is?
Dus zijn hier nog mensen met ervaringen van met en zonder rits ?:P
Simba_ schreef:Ik ben maandag begonnen met het inlopen van mijn Petrie Anky Elegance rundleer......
WAT EEN HEL !!! Begin te denken dat ik voor kalfs had moeten gaan omdat het voelt alsof ze onmogelijk soepel kunnen worden.
Ik had er een dag mee gelopen en kan mijn enkel enzo wel redelijk bewegen. Dus ik dacht, op het paard ermee ! Met een stoel opgestapt... Nou echt geen idee waar mijn voeten ergens waren ! Moest gewoon steeds kijken of dat ik niet toevallig met mijn hak in de beugel zat ipv met mn teen.
Gevolg van dit bikkelgedrag is dat ik nu helemaal openlig. Mijn knieholten bestaan gewoon niet meer.. Helemaal stuk.
Ik kan niet eens gewoon op sokken lopen zonder pijn !!
Wat moet ik hier nou mee joh!
Heb het idee dat ik al mn zuurverdiende spaargeld over de balk heb gegooid

siko schreef:Simba_ schreef:Ik ben maandag begonnen met het inlopen van mijn Petrie Anky Elegance rundleer......
WAT EEN HEL !!! Begin te denken dat ik voor kalfs had moeten gaan omdat het voelt alsof ze onmogelijk soepel kunnen worden.
Ik had er een dag mee gelopen en kan mijn enkel enzo wel redelijk bewegen. Dus ik dacht, op het paard ermee ! Met een stoel opgestapt... Nou echt geen idee waar mijn voeten ergens waren ! Moest gewoon steeds kijken of dat ik niet toevallig met mijn hak in de beugel zat ipv met mn teen.
Gevolg van dit bikkelgedrag is dat ik nu helemaal openlig. Mijn knieholten bestaan gewoon niet meer.. Helemaal stuk.
![]()
geloof me, je bikkelgedrag wordt beloond
Het is echt een gedoe die dingen in te rijden maar het wordt beter!!
siko schreef:Simba_ schreef:Ik ben maandag begonnen met het inlopen van mijn Petrie Anky Elegance rundleer......
![]()
geloof me, je bikkelgedrag wordt beloond
Het is echt een gedoe die dingen in te rijden maar het wordt beter!!
Ik heb het ook gehad met mn Elites. Heb je er extra hakjes bij in nu? Dan komt de rand van de laarzen niet zo in je knieholten. Die waren er nog niet toen ik de Elites moest inlopen.... Citaat:Precies, het wordt beter. Ik heb het ook gehad met mn Elites. Heb je er extra hakjes bij in nu? Dan komt de rand van de laarzen niet zo in je knieholten. Die waren er nog niet toen ik de Elites moest inlopen....
) Kan ook zijn dat die voet scheef naar binnen staat omdat mijn rug scheef is, maar dat ging dus niet...Simba_ schreef:Citaat:Precies, het wordt beter. Ik heb het ook gehad met mn Elites. Heb je er extra hakjes bij in nu? Dan komt de rand van de laarzen niet zo in je knieholten. Die waren er nog niet toen ik de Elites moest inlopen....
Dat ging maar aan een kant...
Volgens mij was mijn rechtervoet gisteren wat dikker o.i.d. waardoor de rits niet dichtging daar. (die elegance hebben schuinvoor zo'n rits die over de enkel loopt) Kan ook zijn dat die voet scheef naar binnen staat omdat mijn rug scheef is, maar dat ging dus niet...
Alleen aan de linkerkant had ik dus een hakje, maar merkte weinig verschil...
(geintje uiteraard
)