Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maximiliaan schreef:ja dan moet je ze in nordhorn kopen (duitsland), dat zei flora ook tegen mij...
Voor 305 toch?
maximiliaan schreef:nee klopt was aimee die dat zei sorry!

frisiangirl schreef:De meeste laarzen zijn in duitsland wat goedkoper heb ik het idee. Als je een standaard maat hebt kan ik je adviseren eens op ebay.de te kijken, daar betaal je soms echt belachelijk lage prijzen! Overigens woon ik in Nordhorn en Sattel und Sellen is niet een winkel die ik mensen aan raad, ookal hebben mensen hier er blijkbaar goede ervaringen mee...

frisiangirl schreef:De meeste laarzen zijn in duitsland wat goedkoper heb ik het idee. Als je een standaard maat hebt kan ik je adviseren eens op ebay.de te kijken, daar betaal je soms echt belachelijk lage prijzen! Overigens woon ik in Nordhorn en Sattel und Sellen is niet een winkel die ik mensen aan raad, ookal hebben mensen hier er blijkbaar goede ervaringen mee...

Aimee schreef:frisiangirl schreef:De meeste laarzen zijn in duitsland wat goedkoper heb ik het idee. Als je een standaard maat hebt kan ik je adviseren eens op ebay.de te kijken, daar betaal je soms echt belachelijk lage prijzen!
Wat betreft Ebay is onzin... Aanvankelijk lijkt het allemaal heel gunstig, maar de prijzen worden mega opgedreven en toesturen ho maar...

. Ok duits, vriendelijke mensen en komen keurig hun afspraken na. Hebben er wel een aantal standaard laarzen staan, maar als je iets aparts wil staat het er natuurlijk niet. Kans dat je zulke dure aparte laarzen verkoopt is klein.
GeJe schreef:Binnenkort open ik trouwens mijn showroom in Assen. Volgende week bespreek ik met Königs welke modellen ik daar nog meer ga neerzetten.. en in ieder geval een aantal "aparte" is de bedoeling!
:D ik zal nu even naar duitsland mailen hoeveel ze daar kosten...