Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PattyOosten schreef:De spannnende dingen kun je alleen niet altijd voorspellen, dus daarom heb ik altijd mijn cap op.
runningkawa schreef:Ik ben er heel simpel in, onder de 18 verpilichten.
Boven de 18 moet iedereen het zelf weten.
We weten allemaal dat het gevaarlijker is, wat die persoon ermee doe is eigen risico en niet aan ons.
Huertecilla schreef:Niemand hoeft uit te leggen waarom wel of waarom niet. Dat is een wettelijk vrije keuze!
De vraag is waarom die bemoeizucht?!
Ik vind het onbeschoft en onacceptabel om iemand er persoonlijk over aan te spreken.
hc
PattyOosten schreef:En sfj, wat goed van jou dat jij alle spannende dingen die buiten jou macht gebeuren, van te voren kunt inschatten. Jij boft maar
slimmerik schreef:Huertecilla schreef:Niemand hoeft uit te leggen waarom wel of waarom niet. Dat is een wettelijk vrije keuze!
De vraag is waarom die bemoeizucht?!
Ik vind het onbeschoft en onacceptabel om iemand er persoonlijk over aan te spreken.
hc
Als ik iemand iets onverantwoordelijks vindt uithalen dan zeg ik daar iets van. Zoiets wordt geloof ik "burgerplicht" genoemd.
) Zeg je tegen iedere roker dat ie moet stoppen? Of nee; ga bij de MC D staan roepen dat niemand daar mag eten!
Huertecilla schreef:Je kan voorspellen dat onvoorziene dingen zullen gebeuren.
Je beleert dus je paard op het zekere van de onzekere voorvallen: je zorgt dat je gedrag kan bepalen na de schrikreactie.
Dáár zet ik dus NOOIT een helm voor op. Als denk dat dít nodig is, investeer in meer tijd in het voorbereiden
hc
Huertecilla schreef:runningkawa schreef:Ik ben er heel simpel in, onder de 18 verpilichten.
Boven de 18 moet iedereen het zelf weten.
We weten allemaal dat het gevaarlijker is, wat die persoon ermee doe is eigen risico en niet aan ons.
tatáááá![]()
Blijf je ermee zitten dat:
- de overheid op privéterrein in deze niets te verplichten hééft
- het maar de vraag is of je onder de 18 wel met een paard op de openbare weg hoort
hc
) sflj schreef:Haha, roep je ook als Anky in de ring verschijnt? (met d'r hoedje op) Zeg je tegen iedere roker dat ie moet stoppen? Of nee; ga bij de MC D staan roepen dat niemand daar mag eten!
![]()
slimmerik schreef:sflj schreef:Haha, roep je ook als Anky in de ring verschijnt? (met d'r hoedje op) Zeg je tegen iedere roker dat ie moet stoppen? Of nee; ga bij de MC D staan roepen dat niemand daar mag eten!
![]()
Weer geen argumentatie?? Dat je weer offtopic gaat !! We hebben het hier daar namelijk niet over![]()
sflj schreef:PattyOosten schreef:En sfj, wat goed van jou dat jij alle spannende dingen die buiten jou macht gebeuren, van te voren kunt inschatten. Jij boft maar
Jij wil t niet begrijpen, geloof ik.
Je zegt zelf dat je andere op paard wel een cap opzet, of in ieder geval als je spannende dingen gaat doen. Dan doe je dat dus om je hoofd te beschermen, toch? Nu ben ik niet in de veronderstelling dat ik iedere onverwachtte gebeurtenis kan incalculeren, en daarom heb ik dus die cap op. Ik geloof niet dat je alles van te voren kunt weten, jij ook niet, en daarom vraag ik me af waarom je die cap dan soms wel/soms niet opzet? PattyOosten schreef:Nou, succes daarmee.
Maar zoals je ziet, worden de vier paardjes ook keurig vastgehouden
) met alle mogelijke gevolgen van dien...