Roelke_ schreef:Ik vind het niet overdreven, maar wel overdreven dúúr! En dan met name bovenkleding..
Ik heb 3 goede rijbroeken, en draag ook altijd sokken van stapp horse. Op de nodige dingen bespaar ik niet, maar bovenkleding (shirts en vesten) kan ik net zo goed kopen dat niet van een ruitercollectie is.
helemaal eens!! ik draag meestal gewoon een shirt of trui die ik niet meer aan doe naar school ofzo maar wel fijn zit. wat kan mij het schelen dat er een vlek in me shirt zit als ik op mijn paard zit. die word toch zo weer vies. dan ziet niemand het verschil

Echt handig. Zo loop je er voor niet al te veel geld toch hip bij
.
Ik kan net zo goed rijden in een trui van 10euro van de H&M. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ze vaak wel leuke kledinglijnen hebben en ik heb zelf ook wel wat kledingstukken liggen van paardrijkleding. Maar ik koop het alleen als ik het het geld echt waard vind want ik ben geen type dat zomaar even €100 neerlegt, ik moet er echt verliefd op zijn. Zo heb ik een supertof roze jasje van Anky, een vest van Happy Valley en ook een truitje van HV Polo, meer niet. Voordeel van mij is dat ik niet erg met de mode mee ga. Het jasje van Anky gaat nu zijn 2e winter in en hij zal vast 'helemaal uit' zijn maar dat boeit me echt niet. De dure spullen die ik koop blijf ik ook jaren leuk vinden en ik draag het tot het echt niet meer te dragen is omdat het versleten of stuk is ofzo.
. Ik draag wel altijd paardrijsokken en broek, maar dat is gewoon omdat het beter zit tijdens het rijden. Het staat natuurlijk altijd grappig om als je een roze dekje ofzo hebt een roze shirtje van het zelfde merk aan te hebben, maar mij boeit het niet zo.