) Heb de mod opmerking regelmatig in de aanslag gehad maar tot mijn grote vreugde zie ik dat de rust is weergekeerd, toppie
Ik wil aan de TS nog het volgende kwijt: een shetje zal je stukken goedkoper kunnen kopen op een paardenmarkt, een Shet van 300.- zal waarschijnlijk een Shetje met papieren zijn en als grasmaaier en gezelschapsdier heeft hij dat bij jou niet nodig dus je kan voor een stuk goedkoper gaan.
Verder het eten, zolang mijn shetten op het gras staan krijgen ze geen voer, verder krijgen ze in de winter 1 handje per dag bijgevoerd, met 1 zak granenmix van 25 kg zou ik met alleen mijn shetjes dus een paar jaar doen (ik heb 2 shetten) maar heb ook nog andere paarden/pony's dus het voer gaat wat harder maar om je een idee te geven wat een shet eet die niet werkt.
Mocht je toch aan een shet gaan denken, probeer je dan eerst te verdiepen in de shet want als je die het zelfde gaat voeren als een groot paard dan heb je zo een doodzieke/bevangen pony en ik weet zeker dat je dat niet wil.
)