welke jeep is goed en betaalbaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SummerEnds

Re: welke jeep is goed en betaalbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 17:30

sflj schreef:
Handig als je ouders in de autohandel zitten! Haha!

Ghaha ja, maar wij moeten onze auto's ook zelf betalen hoor die wij kopen ! Het is niet omdat mijn ouders een garage hebben dat wij auto's krijgen hoor ! ( zou anders wel leuk zijn) Haha!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:15

Al eens gekeken voor een Landwind? Die heb je nieuw al va. 12.000 euro. 4x4 maar wel in benzine geloof ik.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:25

Landwind? is dat niet die 'beruchte' Chinese terreinwagen?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:46

sflj schreef:
Landwind? is dat niet die 'beruchte' Chinese terreinwagen?

Die ja, een licentiebouw van de Opel Frontera...........

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 19:29

die dus niet veilig bleek: kwam de simpelste crashtests niet door. een kartonnen doos was ongeveer even veilig, meen ik....

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 08:07

dierfysio schreef:
die dus niet veilig bleek: kwam de simpelste crashtests niet door. een kartonnen doos was ongeveer even veilig, meen ik....

Kun je nagaan wat de Frontera voor auto is...........

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:14

Een hele veilige *LOL*. Die vergelijking is natuurlijk een appel en een peer. Verward

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:29

Sammie schreef:
Een hele veilige *LOL*. Die vergelijking is natuurlijk een appel en een peer. Verward

Nou, dat verschil is toch iets minder. Mischien de vergelijking tussen een Granny Smith en een Golden delicious. Het is namelijk dezelfde auto, alleen ergens anders gemaakt. Dat ene balkje wat ze hebben toegevoegd waardoor de wagen wel veilig zou zijn, zegt wel iets over de constructie van het geheel........

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 10:52

even ter genoegdoeming van ikke:

de Frontera is vanmorgen overleden, ik stond 500 meter van huis stil, niets meer. ANWB erbij: kapotte brandstofpomp warschijnlijk, sleepbedrijf gebeld, nar de garage, nu moet ie naar een dieselcentrum (maandag pas)en het gaat me 1500-3000 euro kosten en dat is ie niet meer waard, technisch totall loss dus
Ik heb tot maandagmiddag een auto van de anwb, die moet dan terug en dan........ mag ik lopen......... garage heeft geen leen/huurautos's dussssss het houdt op
Jammer dat ik maandag ook weer moet werken.....

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:04

Morrie schreef:
even ter genoegdoeming van ikke:

de Frontera is vanmorgen overleden, ik stond 500 meter van huis stil, niets meer. ANWB erbij: kapotte brandstofpomp warschijnlijk, sleepbedrijf gebeld, nar de garage, nu moet ie naar een dieselcentrum (maandag pas)en het gaat me 1500-3000 euro kosten en dat is ie niet meer waard, technisch totall loss dus
Ik heb tot maandagmiddag een auto van de anwb, die moet dan terug en dan........ mag ik lopen......... garage heeft geen leen/huurautos's dussssss het houdt op
Jammer dat ik maandag ook weer moet werken.....

Zoek eens een andere garage. Revisie van een Dieselpomp moet voor 500 - 1000 euro kunnen, zeker daar waar jij zit.
Ik zou me niet zomaar door een wild verhaal laten ontmoedigen.
Je moet voor jezelf ook zo denken: als je die pomp repareerd, kun je weer rijden. Heb je voor 500 euro een andere auto? wat de marktwaade an de auto is, boeit niet, jij hebt een vervoermiddel nodig en je bent kennelijk best tevreden met deze auto, dus waarom afschrijven?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 11:27

Ik zit al bij de meest veelzijdige garage die er is, ze maken hem niet zelf, hij gaat naar dieselcentrum in Hilversum (is ie wel vaker eweest) en het wachten is op een revisiepomp....... maandag komt de 1e van de garage terug van vakantie en voor maandag kan ik dus neits. Hij rijdt niet meer, slepen kan niet (automaat) dus hij staat daar, punt uit.... ik moet hem nog leeghalen, ik heb al 1 x dat koekblikje volgeladen, maar ik denk dat ik nog wel 5 x moet rijden voor ie leeg is Clown Die auto is m'n zadelkmer, voerhok, voorraadhok enz. Dat heb je als je alleen een weilandje huurt.... waar je nog geen bouwkeet op mag zetten

Flowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 20:41

Mijn dochter heeft een Feroza, de tweede inmiddels.... Volgens haar de ideale betaalbare 4x4.