Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

steinstein schreef:Ik deed het ook tot dat ik ontdekte dan mijn paard er helemaal van door draait als ik het vlechtje/knot er weer uit haal. Zoals afgelopen weekend. Ik haalde de voorpluk los en kon haar nog net op stal zetten want ze begon te schudden met haar hoofd niet normaal. In stal gooide ze haar hoofd tegen de muur. Gewoon een vreselijk gezicht. Ik kreeg geen contact met haar. We denken dat ze een soort van haar pijn heeft en daarom heb ik besloten om haar pluk niet meer in te vlechten ben bang dat ze zich anders een ernstig bezeerd. Terwijl ik een ingevlochten pluk mooier vind.

Maartjevdb schreef:steinstein schreef:Ik deed het ook tot dat ik ontdekte dan mijn paard er helemaal van door draait als ik het vlechtje/knot er weer uit haal. Zoals afgelopen weekend. Ik haalde de voorpluk los en kon haar nog net op stal zetten want ze begon te schudden met haar hoofd niet normaal. In stal gooide ze haar hoofd tegen de muur. Gewoon een vreselijk gezicht. Ik kreeg geen contact met haar. We denken dat ze een soort van haar pijn heeft en daarom heb ik besloten om haar pluk niet meer in te vlechten ben bang dat ze zich anders een ernstig bezeerd. Terwijl ik een ingevlochten pluk mooier vind.
oh wat raar! van haar pijn heb ik nog nooit gehoord![]()
maar heeft ze daar geen last van bij de knotjes in haar gewone manen
steinstein schreef:Ik deed het ook tot dat ik ontdekte dan mijn paard er helemaal van door draait als ik het vlechtje/knot er weer uit haal. Zoals afgelopen weekend. Ik haalde de voorpluk los en kon haar nog net op stal zetten want ze begon te schudden met haar hoofd niet normaal. In stal gooide ze haar hoofd tegen de muur. Gewoon een vreselijk gezicht. Ik kreeg geen contact met haar. We denken dat ze een soort van haar pijn heeft en daarom heb ik besloten om haar pluk niet meer in te vlechten ben bang dat ze zich anders een ernstig bezeerd. Terwijl ik een ingevlochten pluk mooier vind.

Liesje89 schreef:steinstein schreef:Ik deed het ook tot dat ik ontdekte dan mijn paard er helemaal van door draait als ik het vlechtje/knot er weer uit haal. Zoals afgelopen weekend. Ik haalde de voorpluk los en kon haar nog net op stal zetten want ze begon te schudden met haar hoofd niet normaal. In stal gooide ze haar hoofd tegen de muur. Gewoon een vreselijk gezicht. Ik kreeg geen contact met haar. We denken dat ze een soort van haar pijn heeft en daarom heb ik besloten om haar pluk niet meer in te vlechten ben bang dat ze zich anders een ernstig bezeerd. Terwijl ik een ingevlochten pluk mooier vind.
Misschien had je het wat strak gedaan. Dan gaat het jeuken.
Probeer het nog eens, en dan wat losser vlechten.

steinstein schreef:de voorpluk invlechten is toch niet verplicht!
Ik heb een haflinger merrie, en ze heeft mooie, lange, witte mannen die ook nog mooi krullerig zijn. Die wil ik altijd los laten, maar dan krijg ik altijd lage punten voor verzorging
Op zich vind ik de voorpluk invlechten wel mooi staan, maar ik vind het loos gewoon veel mooier
naja, ik zal het wel blijven doen denk ik