Ontopic heb ik niet zoveel meer te melden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mloesje schreef:Op zich vind ik dit dan ook geen discussie meer.
Citaat:Maak jouw eígen afweging en projecteer die niet op een ander
Born2BCrazy schreef:als ik een parelli cursus wil, vraag ik die wel aan
Born2BCrazy schreef:*klik*
Je word niet langer op de hoogte gehouden van wijzigingen in dit onderwerp.
Huertecilla schreef:Born2BCrazy schreef:*klik*
Je word niet langer op de hoogte gehouden van wijzigingen in dit onderwerp.
Dat is een oplossing ja. Met je hoofd in het zand heb je ook geen helm nodig![]()
Huertecilla schreef:Born2BCrazy schreef:
Dat is een oplossing ja. Met je hoofd in het zand heb je ook geen helm nodig
Um, zou liever zien dat je voor je zelf spreektEigenlijk te zot voor woorden dat ik me moet verdedigen mbt het feit dat ik geen zin meer heb in een mening die geen enkel ander inzicht toelaat..of daar op de een of andere manier voor open staat..
(voordat ik daar weer commentaar op krijg..niemand moet hier wat, niemand is verplicht te posten/te reageren..maar soms moet je dat van jezelf)
Vind het nl een nare bijsmaak geven aan dit topic..Tot op het punt zelfs dat ik helemaal geen zin meer heb om hier te posten..vind ik echt jammer..
En ik sta zeker wel open voor bepaalde facetten van jouw mening..tenminste probeer me daar in te verplaatsen..maar ik vind dat jij dan ook wel eens uit je bunker kan komen..en andere meningen ten minste in overdenking neemt..
Maar het lijkt net of je alleen maar komt om je eigen zegje te doen..wat de rest zegt is bijzaak en valt toch niet binnen jouw mening..
Vind het ook jammer dat ik zo'n post moet plaatsen..maar vind het gewoon jammer dat je mensen op deze manier de lol ontneemt..en vind dat je daar misschien wat milder in kunt zijn?
Dat is toch niet zo'n big deal?
Beetje rekening houden met anderen (en hun mening) zou fijn zijn.