tampon en paardrijden :')

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Roomys

Re: tampon en paardrijden :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 18:52

Ik rijd gewoon met een tampon.. gebruik nooit maandverband..

kan makkelijk Lachen

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 08:57

absoluut tampons hoor ! met maandverband kan ik me doorrijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:32

tampon, nooit problemen mee gehad. Haha!

LeOnIe_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:48

het kan gewoon hor je merkt er niks van Ach gut

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:57

Daisza schreef:
Tampon, maar het enige wat wel irritant is, is dat als je bijna niet meer vloeit, je de tampon soms wel is voelt zitten Clown

Bekend probleem, maar wat ik dan doe is het allerkleinste formaat erin en no problems!!!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 00:52

haha leuk topic! maar ik rij steeds met maandverband! het is tezegen! heb al genoeg met een inlegkruisje ultra mini want heb geen hevige menstruatie Tong uitsteken

Otje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 10:29

Ik rijd met héél dun maandverband .. Nooit met tampon gereden Knipoog

stefanietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 10:31

ik gebruik altijd een tampon, behalve als ik ga slapen. mag dan niet van mijn mammie Tong uitsteken

overigens heb ik een hekel aan maandverband, gaat zo plakken, en het irriteert me mateloos. lijkt net een broeikas daaronder en heb het gevoel of ik iedere x in mn broek plas Verdrietig

dus voor mij tampons Haha! dan merk ik niet eens dat ik ongesteld ben Lachen

Orange_peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 12:05

Ik gebruik ook altijd tampon om te rijden, nog nooit een probleem met gehad. Natuurlijk blijft het voor iedereen een eigen keuze wat die het best vind ... maar wat je vriendin is overkomen, is gewoon pech gehad volgens mij. Daar zou ik me niet te veel op baseren, anders kan je ook stoppen met in de auto plaatsnemen, er zijn namelijk al mensen die een ongeval hebben gehad Bloos

OP

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 13:54

sgboelens schreef:
ik gebruik altijd een tampon, behalve als ik ga slapen. mag dan niet van mijn mammie Tong uitsteken

Ja dat vroeg ik me nou af, want ik heb heel vaak horen zeggen dat het slecht is om met een tampon in te slapen, maar ik doe het wel en heb er nooit problemen mee gehad. Zijn er meer mensen die met tampon slapen? Juist met tampon slapen vind ik fijn, want met dat gedraai en gedoe had ik het maandverband altijd helemaal in de knup en was het een smerig zootje 's morgens.
Is het nou wel of niet slecht om met een tampon te slapen, aangezien je hem vrij lang in hebt. Als ik 's nachts wakker word, wissel ik hem wel even, maar ik slaap ook wel eens de hele nacht door...

xxMIERxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 14:22

Ik slaap ook altijd met tampon als ik ongesteld ben. Volgens mij kan het ook geen kwaad, want in de handleiding staat dat het gewoon kan.

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 14:25

ik gebruik altijd maandverband Lachen

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 15:56

Tampon 's nachts kan gewoon Knipoog
Als je hem maar indoet wanneer je gaat slapen, en weer verschoont als je wakker wordt Knipoog

JILLIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:57

Nou om eerlijk te zijn , durf ik nooooiit een tampon in!
Dus ook met paardrijden doe ik gewoon maatverband , ik heb daar geen problemen mee
zoals bijv. plakken verschuiven of irriteren. Bij mij gaat dat prima! Haha!

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 17:10

Maatverband, iets nieuws zeker? Haha! Tong uitsteken

Jara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 17:11

Paardrijden doe ik gewoon met tampon. Toen ik net ongesteld was 1x met maandverband, maar vond het helemaal niks Knipoog
Slaap ook altijd met, nooit problemen gehad, als je voor het slapen en als je wakker wordt verschoont. Knipoog

Debbie1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 17:14

Jahoor, tampon gaat prima. Kheb 1 keer een lange rit met een maandverband gereden en dat is zeker niet aan te raden Boos!

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 17:35

Ik durf pas sinds kort aan de tampons. Heb jaren met maandverband gereden en alles gedaan. Nu gebruik ik alleen 's nachts nog maandverband, dan vloei ik toch niet zoveel en ik weet zeker dat de tampon er op tijd uitgaat + de boel heeft van binnen even rust. Ik heb dus ervaring met allebei, ben zeer blij met de bewegingsvrijheid die ik met tampons heb.
Wel kies ik altijd voor merktampons (bij mij OB), omdat het inwendig zit wil ik nl wel zeker weten dat ik ze er ook weer gemakkelijk uit kan halen.

Inbrenghulzen heb ik 1 keer geprobeerd, maar de helft ervan bleef achter, dus dat vindt ik niks.

Voor de mensen die het eng/pijnlijk lijkt/vinden : Als je het idee van je eigen vinger in je vagina al niet prettig/eng vindt moet je inderdaad niet aan tampons beginnen (dat is voor mij ook heel lang de reden geweest om er niet aan te durven).

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 16:42

Hmm,, ik ben toch van plan om het een keer te proberen (tampon Vork ) maar ik heb het idee, dat ik hem er A: niet in krijg, B: dat als het lukt Haha! het pijn doet Clown , en C: het lijkt me zowiezo al een raar idee om zo`n ding in je te hebben zeg maar Haha! Nagelbijten / Gniffelen

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 16:44

Nazarma schreef:
Hmm,, ik ben toch van plan om het een keer te proberen (tampon Vork ) maar ik heb het idee, dat ik hem er A: niet in krijg, B: dat als het lukt Haha! het pijn doet Clown , en C: het lijkt me zowiezo al een raar idee om zo`n ding in je te hebben zeg maar Haha! Nagelbijten / Gniffelen

Als je er maar de tijd voor neemt, en je ontspannen bent, dan lukt het vast wel. En als ie er eenmaal inzit voel je hem niet meer, doet ie zeer of voel je hem heel erg zitten dan heb je hem niet goed zitten.
Oefenen dus! hihi.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 17:30

tamary schreef:
Ik durf pas sinds kort aan de tampons. Heb jaren met maandverband gereden en alles gedaan. Nu gebruik ik alleen 's nachts nog maandverband, dan vloei ik toch niet zoveel en ik weet zeker dat de tampon er op tijd uitgaat + de boel heeft van binnen even rust. Ik heb dus ervaring met allebei, ben zeer blij met de bewegingsvrijheid die ik met tampons heb.
Wel kies ik altijd voor merktampons (bij mij OB), omdat het inwendig zit wil ik nl wel zeker weten dat ik ze er ook weer gemakkelijk uit kan halen.

Inbrenghulzen heb ik 1 keer geprobeerd, maar de helft ervan bleef achter, dus dat vindt ik niks.

Voor de mensen die het eng/pijnlijk lijkt/vinden : Als je het idee van je eigen vinger in je vagina al niet prettig/eng vindt moet je inderdaad niet aan tampons beginnen (dat is voor mij ook heel lang de reden geweest om er niet aan te durven).

Ik kies ook altijd voor de OB's. Ik heb ook wel eens van de Aldi gehad, maar die vallen vaak een keer uit elkaar als ik ze eruit trek.

vonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 13:08

Nazarma schreef:

Ik gebruik altijd tampons van Tampax, dat is met inbrenghuls. Werkt super makkelijk. Ergens hierboven heb ik gelezen dat de helft achterbleef. Ik vraag me dan af of het over de tampon zelf of de huls gaat? Heb er in ieder geval nog nooit last van gehad. Een inbreng huls werkt voor mij makkelijker omdat de tampon er dan soepel inglijd. Met OB heb ik nog wel eens moeite om de tampon diep genoeg in te brengen en dan voel je hem zitten. Dat is niet prettig. En ik vind het een stuk hygiënischer. En als je de eerste keer met een mini begint dan voel je het praktisch helemaal niet.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 16:56

TornadoLover schreef:
ik heb 1x met maandverband paard gereden en dat doe ik nooit meer! mijn billen lagen open en ik hab 3 dagen niet deftig kunnen zitten, tampon gaat goed Knipoog

evanescence schreef:
Ik rij gewoon met een tampon.
Met maandverband lijkt net of je in broek pist tijdens het rijden... Tong uitsteken

Van beide dingen nog nooit last gehad.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 16:58

Ook met tampon, maandverband gaat zo plakken, vooral als je het erg warm hebt Clown ,

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 17:31

Oke, geweldig, pogingen mislukt Vork this dus niet gelukt,