kan makkelijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daisza schreef:Tampon, maar het enige wat wel irritant is, is dat als je bijna niet meer vloeit, je de tampon soms wel is voelt zitten
sgboelens schreef:ik gebruik altijd een tampon, behalve als ik ga slapen. mag dan niet van mijn mammie
Nazarma schreef:Hmm,, ik ben toch van plan om het een keer te proberen (tampon) maar ik heb het idee, dat ik hem er A: niet in krijg, B: dat als het lukt
het pijn doet
, en C: het lijkt me zowiezo al een raar idee om zo`n ding in je te hebben zeg maar
![]()
tamary schreef:Ik durf pas sinds kort aan de tampons. Heb jaren met maandverband gereden en alles gedaan. Nu gebruik ik alleen 's nachts nog maandverband, dan vloei ik toch niet zoveel en ik weet zeker dat de tampon er op tijd uitgaat + de boel heeft van binnen even rust. Ik heb dus ervaring met allebei, ben zeer blij met de bewegingsvrijheid die ik met tampons heb.
Wel kies ik altijd voor merktampons (bij mij OB), omdat het inwendig zit wil ik nl wel zeker weten dat ik ze er ook weer gemakkelijk uit kan halen.
Inbrenghulzen heb ik 1 keer geprobeerd, maar de helft ervan bleef achter, dus dat vindt ik niks.
Voor de mensen die het eng/pijnlijk lijkt/vinden : Als je het idee van je eigen vinger in je vagina al niet prettig/eng vindt moet je inderdaad niet aan tampons beginnen (dat is voor mij ook heel lang de reden geweest om er niet aan te durven).
Nazarma schreef:Hmm,, ik ben toch van plan om het een keer te proberen (tampon) maar ik heb het idee, dat ik hem er A: niet in krijg, B: dat als het lukt
het pijn doet
, en C: het lijkt me zowiezo al een raar idee om zo`n ding in je te hebben zeg maar
![]()
TornadoLover schreef:ik heb 1x met maandverband paard gereden en dat doe ik nooit meer! mijn billen lagen open en ik hab 3 dagen niet deftig kunnen zitten, tampon gaat goed
evanescence schreef:Ik rij gewoon met een tampon.
Met maandverband lijkt net of je in broek pist tijdens het rijden...