En dan die auto's die gewoon op volle snelheid langsrazen zonder even gas terug te nemen (het laatste stukje naar de wei moeten we door de berm van een 50 km weg) echt niet leuk hoor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tammii schreef:Scooters die langsscheuren.
Mensen die heel de tijd gaan bellen en schreeuwen dat ze er langs willen.
Mensen die met hun hond aan het spelen zijn.
Die elke keer een bal gooien richting de paarden zodat die hond er achter aan rent.
en zo zijn er nog veel meer dingen!
Waratje schreef:Goh, wat ergeren mensen zich kennelijk veel op buitenritten, vraag me af waarom iedereen het dan nog hobby noemt![]()
Maarre, feit is dat irritaties bij jezelf zitten en niet bij een ander. Als jij je ergens aan ergert heeft dat te maken met hoe jij een situatie ervaart en dat is iets waar jij zelf aan kunt sturen.
Dat heet inhalen, en dat gebeurt in het vekeer.Citaat:Scooters die langsscheuren.
Ja, even bellen of laten weten dat je erlangs komt is wel zo veilig. Ga dan even opzij of zorg dat je überhaupt niet in de weg rijdt of mensen ophoudt.Citaat:Mensen die heel de tijd gaan bellen en schreeuwen dat ze er langs willen.
Zou verboden moeten worden.Citaat:Mensen die met hun hond aan het spelen zijn.
Dat heet 'spelen met een hond'. Nouja, dan haalt de hond de bal op en rij jij rustig verder. En als dat 'elke keer' gebeurt, dan vraag je of ze het misschien niet willen doen. En anders neem je een andere route.Citaat:Die elke keer een bal gooien richting de paarden zodat die hond er achter aan rent.
Citaat:en zo zijn er nog veel meer dingen!

wou ik het erf afrijden omdat mijn pony niet kon stilstaan en kon wachten op de rest dacht ik ik loop alvast een rondje over de straat en ik let helemaal niet op ik hoor ineens GA VAN DE WEG MET DIE KNOL!
de voorste mensen waren boos en de achterste lachte zich dood en zeiden netjes hoi enzo
wanneer je met je pony gaat buiten rijden!!
rominy schreef:Haha wat een leuk topic

Waratje schreef:Maarre, feit is dat irritaties bij jezelf zitten en niet bij een ander. Als jij je ergens aan ergert heeft dat te maken met hoe jij een situatie ervaart en dat is iets waar jij zelf aan kunt sturen. Zoals een collega van mij graag zegt: "mens erger u niet, verbaas u slechts". Ja, mensen doen soms verbazingwekkend rare dingen, maar of je je daar aan ergert of niet heb je zelf in de hand.
Daarbij kun je een heel aantal "ergernissen" ook zelf voorkomen door voorbereiding en logisch nadenken.

, maar zij meestal niet

)
Woogy schreef:ik rij er ook altijd dwars overheen hoor, maar helaas helpt die niet, ik tref vaak genoeg dezelfde mensen een andere dag op de paden.
Ik ben het nu alleen echt zat, en als ik niets bereik met al mijn emails en telefoontjes ga ik even ene belletje geven aan meneer de telegraaf en ik ga landelijk!!
Sommige mensen zijn echt vreemd!
.
of ik misschien illegaal) dus ik denk ik draai mn pony even om kan die zien wat er langs komt. Struikelt ie toch
we lagen bijna met op de grond. De jongetjes lagen ook bijna op de grond maar dan van het lachen