Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Mexxuna schreef:MISTRAL94 schreef:Ik persoonlijk vind zwart mooier. Vaak zit je met de cap en het jasje in verschillende blauwtinten dat vind ik weer heel rommelig staan
Maar dat vind ik met zwart ook, zwart heeft ook veel verschillende tinten..
LiSSy schreef:ik heb btw nog donkerblauwe laarzen te koop!!
MISTRAL94 schreef:Ik persoonlijk vind zwart mooier. Vaak zit je met de cap en het jasje in verschillende blauwtinten dat vind ik weer heel rommelig staan
sgboelens schreef:ik start ook in een donkerblauw wedstrijdjasje, met een witte rijbroek, met een donkerblauw hoedje.
ik vind creme-broeken mooi, maar niet bij iedereen![]()
bij mij staat het niet, en zeker niet bij mijn zwarte merrie. daarbij is wit het mooist!
Zwart zie je vaker. Maar zwart vind ik ook wel mooi bij je rijlaarzen dan heb je alles compleet. Met blauw heb je wel zwarte rijlaarzen maar ach vind alle 2 wel mooi. vyenna schreef:heej allemaal,
ik start ook in het blauw vind het zelf heel mooi. Je ziet vaak blauw met creme-rijbroek ik rij zelf in het blauw met wit.Zwart zie je vaker. Maar zwart vind ik ook wel mooi bij je rijlaarzen dan heb je alles compleet. Met blauw heb je wel zwarte rijlaarzen maar ach vind alle 2 wel mooi.
)
mammaslamma schreef:vyenna schreef:heej allemaal,
ik start ook in het blauw vind het zelf heel mooi. Je ziet vaak blauw met creme-rijbroek ik rij zelf in het blauw met wit.Zwart zie je vaker. Maar zwart vind ik ook wel mooi bij je rijlaarzen dan heb je alles compleet. Met blauw heb je wel zwarte rijlaarzen maar ach vind alle 2 wel mooi.
Nog een paar weken en ik heb mijn blauwe rijlaarzen, dan is het helemaal compleet blauw!
miesie schreef:Ik was ook van plan idd blauwe rijlaarzen te gaan kopen! Dan zou het helemaal compleet zijn![]()
Nu heb ik een bruine en ben ik er nog niet uit in wat voor kleur ik ga starten.. (Hij is nog niet eens ingereden, dus heb nog alle tijd om daarover na te denken)
@ CindyUniek, je dekje en handschoenen mogen in elke kleur! Al wil jij met een roze dekje met gouden rand starten mag dat
miesie schreef:Ik startte ook in het blauw met mijn schimmel! Blauwe cap, zweep, jasje, dekje (met losrijden bandages)

Had net het topic opgezocht, maar helaas doen de foto's het niet meer! ( viewtopic.php?f=10&t=491258&hilit=muis+roze+wedstrijd ) Misschien dat ik dat ook ooit wel eens ga doen

Echt afstraffen kunnen ze het niet, want er staat nergens in de reglementen dat het niet mag, of dat een wit dekje de voorkeur heeft..