Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mariekepiet schreef:ik wil toch nog even reageren op de reactie als je een ks hebt gehad je niet echt bent bevallen of dat je dan niet weet wat bevallen is. Nou ik kan je wel vertellen dat de ontsluitingsweeeen erger zijn dan het kind op de wereld zetten, dus ook al ben je op het laatst verlost door een ks, je hebt het echt wel meegemaakt hoor!!
Duke schreef:Ik kan ook niet zo goed tegen de geweldige, korte en snelle bevallingsverhalen...
aafje87 schreef:Aangezien het topic nu toch weer boven staat reageer ik ook maar weer eens, ik ben vanaf gisteren gestopt met rijden. Vind het mooi geweest, mijn buik zat dusdanig in de weg dat het gewoon niet meer prettig is om te rijden. Helaas, ik had graag nog even doorgegaan!!(en ga ook nog wel door maar niet meer elke dag intensief trainen, wordt nu af en toe rondje stappen)
Mijn buik heeft de afgelopen paar weken een groeispurt gemaakt en je kan nou ook echt wel zien dat ik zwanger ben!
gerdad schreef:Tenzij je niet van voor tot achter uitscheurt denk ik ook dat je van een normale bevalling veel sneller geneest.
odetteke schreef:Tenzij je in amerika woont... daar blijken sommige vrouwen er echt voor te kiezen om de boel van onder mooi strak te houden.
Marshaha schreef:ff rare en mss stomme vraag, mss wil er iemand hier wel op antwoorden, want normaliter wordt dit naar het land der mysteries verbannen en zwijgt iedereen in alle talen erover
maar.. 'daar vanonder' blijft dat goed zichtbaar een verschil tussen voor de bevalling en erna?