Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ben altijd bang dat ik er dingen uit verlies, ben een keer bijna mijn telefoon verloren
El_Beauty schreef:echt waar de mensen hier met die smoesjes dat ze de handen er in kwijt kunt BULL je kan ook gewoon handschoenen aan doen en wedden dat als je de helft ziet lopen met die broeken dat ze bijna tot nooit de handen in de broek hebben zitten...

El_Beauty schreef:echt waar de mensen hier met die smoesjes dat ze de handen er in kwijt kunt BULL je kan ook gewoon handschoenen aan doen en wedden dat als je de helft ziet lopen met die broeken dat ze bijna tot nooit de handen in de broek hebben zitten...
aangezien ik me eigen dood erger als ik een rijbroek aan heb waar ze er niet in zitten!!! 
KsVrPy schreef:El_Beauty schreef:echt waar de mensen hier met die smoesjes dat ze de handen er in kwijt kunt BULL je kan ook gewoon handschoenen aan doen en wedden dat als je de helft ziet lopen met die broeken dat ze bijna tot nooit de handen in de broek hebben zitten...
Daar dacht ik stiekem ook al aan.....
ik moet gewoon mijn handen in mijn zakken kunnen doen, heerlijk vind ik dat. Zo'n hoge band vind ik weer niks, krijg ik geen lucht
) Maar het staat niet altijd netjes, maar ja...

. Erg dom ja, maar ben er nu wel voorzichtiger mee