Afschaffing stang- en trens tot en met het ZZ licht??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

OemmiejO

Re: Afschaffing stang- en trens tot en met het ZZ licht??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 20:47

Jippie schreef:
Dat vind ik echt een heel goede ontwikkeling!!
Nu kun je in het Z1-Z2-ZZL-ZZZ zelf kiezen of je enkel op trens of met S&T gaat rijden.
Ik ben wel benieuwd of er nu combi's in het ZZL/ZZZ zijn die toch over gaan op trens.

Ik ook. Ja

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 13:25

OemmiejO schreef:
Jippie schreef:
Dat vind ik echt een heel goede ontwikkeling!!
Nu kun je in het Z1-Z2-ZZL-ZZZ zelf kiezen of je enkel op trens of met S&T gaat rijden.
Ik ben wel benieuwd of er nu combi's in het ZZL/ZZZ zijn die toch over gaan op trens.

Ik ook. Ja

Ja, ikke. Niet omdat ik het niet eens ben met die stang ofzo, maar gewoonweg omdat de mijne fijne loopt op een gewone trens!

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 22:17

Tulandro schreef:
Ik zou het prachtig vinden, er zijn nog maar zo weinig mensen in de Z klasse die goed met de stang en trens om kunnen gaan.

Dat zijn er misschien maar weinig ja, maar voor degene die hier wel mee om kunnen gaan zou ik het niet 'eerlijk' vinden. Ik vind het onzin. Al die mensen rijden nu met Stang en Strens dure spullen etc. aangeschaft en nu gaan ze het zeker verbieden... Verward
Die slofteugel ben ik het niet mee eens, je moet pas met je paard ergens heen gaan als je hem onder controle hebt en hem ook 'gewoon' zonder hulpteugel kunt laten lopen!