Ga eens op zoek naar fatsoenlijke rijbroeken, wnat ik pas nu al niet meer in mijn eigen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 
Moirsa schreef:Riëtte schreef:Na de 1e zwangerschap zat ik na 14 dagen weer op paard, na de 2e binnen 2 weken. Zo heel lang heeft ze dus niet van haar vakantie kunnen genieten!
uhm 14 dagen en 2 weken is toch het zelfde ?

Yvette78 schreef:Hoi hoi,
ben pas zwanger en ik zou graag willen weten waar ik een zwangerschaps broek kan kopen?
Bedankt voor het meedenken.
Yvette
Suzanne F. schreef:Yvette78 schreef:Hoi hoi,
ben pas zwanger en ik zou graag willen weten waar ik een zwangerschaps broek kan kopen?
Bedankt voor het meedenken.
Yvette
Waar tegenwoordig niet?![]()
Prenatal, Miss Etam, HM, andere baby/kinderwinkels, C&A...

San1978 schreef:Ladies, mag ik jullie wat vragen? Neem je niet een risico door zwanger op een paard te stappen? Wat als je valt?
Ik heb hier niet echt een mening over maar in mijn vriendenkring is de één direct gestopt met rijden omdat ze het risico te groot vond en de ander rijdt 'm zo lang mogelijk door. Hier is best een aardige discussie om ontstaan (over dat als je wel rijdt, je veel voorzichtiger en dus meer gespannen bent waar je paard dan weer het nadeel van zou ondervinden en de ander vind weer dat je hetzelfde soort risico neemt als je in een auto stapt wat de ander dan weer geen vergelijking vind enz. enz.).
Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover. Ik heb geen idee wat ik zelf zou doen trouwens...
San1978 schreef:Ladies, mag ik jullie wat vragen? Neem je niet een risico door zwanger op een paard te stappen? Wat als je valt?
Ik heb hier niet echt een mening over maar in mijn vriendenkring is de één direct gestopt met rijden omdat ze het risico te groot vond en de ander rijdt 'm zo lang mogelijk door. Hier is best een aardige discussie om ontstaan (over dat als je wel rijdt, je veel voorzichtiger en dus meer gespannen bent waar je paard dan weer het nadeel van zou ondervinden en de ander vind weer dat je hetzelfde soort risico neemt als je in een auto stapt wat de ander dan weer geen vergelijking vind enz. enz.).
Ik ben benieuwd naar jullie mening hierover. Ik heb geen idee wat ik zelf zou doen trouwens...
Bij mijn eigen pony heb ik tot de 32ste week doorgereden. Ik rij haar al ruim 4 jaar, en ben er nog nooit afgevallen (ook niet bijna!). Wel zijn we in die 4 jaar 1 keer samen gevallen, bij een verkeerde landing na een sprong. Ik vertrouw haar door en door, maar ik schat de risico's met haar net zo groot als de risico's van in de auto stappen of van de trap vallen. En springen heb ik alleen in het begin van de zwangerschap nog gedaan, maar niet hoog meer en daar zijn we vrij snel mee gestopt