Waarom en wanneer een verliespunt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_jiplover

Re: Waarom en wanneer een verliespunt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 12:30

Ach, wat heet trouwens dressuur of springgefokt? Liep er op de OS niet een paard bij de eventing (of springen?) die een volle broer is van Salinero? Heeft Anky dan een spring/cross paard dat heel goed kan dressuren, of heeft die ander een dressuurpaard dat ook nog heel goed kan springen/crossen?

En was Ferro oorspronkelijk ook niet gefokt als springbloed?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 12:33

Kigali?

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:11

Shine is een Careful (Caretino x Calypso II), die is ten eerste bij niet veel juryleden bekend en ten tweede, áls ze 'm kennen, springgefokt... Toch kom ik zéér regelmatig met oranje linten thuis hoor en kreeg zaterdag nog van een jury te horen dat dit er eentje is die met gemak in het Z mee kan draaien!

Papier is weer de zoveelste smoes om punten te 'verantwoorden', als je eerste wordt met een Jazz zeg je toch ook niet 'Ja logisch want ik heb een Jazz!'??? Net zo min als dat je hoort te zeggen als je punten weer eens laag uitvallen 'Maar die jury keek alleen naar het papier en daar stond Pietje op'.

Verder ben ik het gehéél eens met wat hierboven gezegd werd, een verliespunt RIJDT je, maar ik vraag me af, als je punten zo laag uitvallen of je het dan nog wel 'rijden' kunt noemen Schijnheilig

Hedwigb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 13:46

haha, vooral als je zelf niet eens doorhebt waarom je hem "rijdt"..

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 20:55

nou ja rijden Haha! laten we zeggen dat ik die zondag op willem zat Haha! en ff mee hobbelde... want in de ring durf ik niet streng te zijn en risico te nemen.. wat dus zulke scores opleverd omdat meneer dan niet wenst te werken.

dus dat kan je je idd afvragen Haha! als ik er nl aan rijd, kandie heel wat meer Tong uitsteken en kom ik echt niet met zulke punten thuis.