wanneer deken eraf?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 22:39

ja ik laat de dekens nou ook af..

Bonny4life

Re: wanneer deken eraf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 12:25

hoihoi

mijn pony heeft nu niks meer om maar madam heeft iets nieuws bedacht op stal... ze staat snachts op stal want anders word ze te vet, maar als het haar te lang duurt gaat ze dr staart schuren!!!

ik had steeds snachts een regendeken op en dan deed ze het niet, nu wil ik dus snachts gewoon steeds iets omdoen en zodra ze de wei op gaat natuurlijk af, kan ik dan beter kiezen voor mn regendeken of mn katoenen HH zomerdeken?
graag tips want een kale staart is ook niet alles..xxx

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 17:12

Ik zou een dunne katoene deken op doen, want dat ventileert (meestal) beter dan een regendeken! Kijk maar naar jezelf, waar wil je liever in slapen, een katoen iets of een regenjas !
Regendekens kunnen wel ademen (als je een duurder merk hebt, zoals bucas), maar katoen is een stuk lekkerder voor je paardje!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 17:12

Kun je dr trouwens niet op een kaal stukje wei zetten dan s nachts?

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 17:28

hoi barbie,

dankje voor je reactie! ik doe de katoen ook op ja heb ik besloten, ademt naar mijn idee lekkerder en op stal is het gelukkig niet heel warm!

over dat op de wei, ik zou het kunnen doen maar ze word gek als ze buiten op de wei moet snachts... dan doet ze alles om uit te breken en wil ze gewoon heel graag naar binnen, dus dat wil ik niet veranderen maar als ze dan ipv 9 uur om 10 uur naar buiten gaat dan is ze boos en gaat ze wat uit verveling doen (of snachts) ja het is me een tante hoor haha.