Wouter24 schreef:Barbara_m schreef:Kwam Salinero niet bij een Canadeese vandaan die er de LT mee won op het CHIO R'dam?
Nee van een Amerikaanse, Tess Guilder

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wouter24 schreef:Barbara_m schreef:Kwam Salinero niet bij een Canadeese vandaan die er de LT mee won op het CHIO R'dam?
Nee van een Amerikaanse, Tess Guilder
Aimee schreef::wow: Kaja geeft een eigen fout toe?!
orionneke schreef:Ik heb Salinero en Lingh op idoor brabant zien lopen toen ze nog intermediare liepen. Toen viel Lingh overduidelijk op dat het hij een topper zou worden, Salinero was toen nog behoorlijk snel afgeleid! Daarbij is Lingh ook mooier
Aimee schreef:Nee, Joker was nog niet op concours geweest toen ik daar was. Maar hij schijnt echt kapot te zijn + dat Anky en Sjef enorme scheithazen zijn, en er niet meer op durven.
Kaja schreef:Ach misschien dat jij het eens wil proberen... lijkt me leuk!!
Aimee schreef:Ik vind het wel weer typisch dat het betere GP-paard het minder deed in de LT.
Aimee schreef:Ik vind het wel weer typisch dat het betere GP-paard het minder deed in de LT.
Aimee schreef:Ga ik lekker met 'm beginnen in de L1, kan ie lekker veel mee op concours om makkelijker te worden en tegen de tijd dat ie weer een beetje op niveau is, is ie én sterker (minder blessuregevoelig) én wellicht makkelijker controlleerbaar. (kijkerig is ie overigens niet)
orionneke schreef:Komt dat vaker voor dan?
Kaja schreef:Goeie Aimee!!!
Aimee schreef:Ja! Absoluut zelfs, er wordt meestal zelfs gezegd dat de écht goede GP-paarden geen toppers zijn in de LT. Andersom ook, als het niet helemaal loopt in de LT, wil dat helemaal niet zeggen dat het paard geen GP zou kunnen lopen.
orionneke schreef:Kwam hij met moeit uit de LT?
Kaja schreef:orionneke schreef:Kwam hij met moeit uit de LT?
Bonnie kwam overal met moeite uit... als hij zelfs al de baan in te krijgen was...![]()