mare hoezo renes, uit betrouwbare bron. Ik hoor het graag, want ik ben de oprichtster samen met een vriendin van de officiele fanclub van edward gal, dusse mensen,
Wordt lid

andrs had hij ook geen lange relatie met nicole gehad.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
renes schreef:Nou betrouwbaar: ik werk op een stal en die amazone is een goede vriendin van Happie. En als zij dat dan zegt (tis al ruim n jaar aan de gang, al tijdens Athene) dan geloof ik dat echt wel.. Ze is nl. niet echt van de roddels. (is dus ook niet de bedoeling dat ik dit rond ga liggen roepen)
renes schreef:Nou betrouwbaar: ik werk op een stal en die amazone is een goede vriendin van Happie. En als zij dat dan zegt (tis al ruim n jaar aan de gang, al tijdens Athene) dan geloof ik dat echt wel.. Ze is nl. niet echt van de roddels. (is dus ook niet de bedoeling dat ik dit rond ga liggen roepen)
didiannuh schreef:trouwens, op een andere topic he, zeggen ze dat edward een relatie heeft met hans peter minderhoud.
Ik geloof et niet, maar mensen die dit wel geloven, please tell me more, en heb je dan ook bewijzen?
En ik weet wel dat et uit is tussen nicole en edward, maar das pur zakelijk
Gail schreef:didiannuh schreef:trouwens, op een andere topic he, zeggen ze dat edward een relatie heeft met hans peter minderhoud.
Ik geloof et niet, maar mensen die dit wel geloven, please tell me more, en heb je dan ook bewijzen?
En ik weet wel dat et uit is tussen nicole en edward, maar das pur zakelijk
Wat voor bewijs wil je? Moet ik door de heg een foto schieten?![]()
Geloof t nou maar...en verder niet over zeuren anders gaat dit topic ook op slot.