Vorige week zaterdag of die week daarvoor een 10 gehaalt voor een gebrokenlijn doorzitten! Proef ging absoluut niet lekker, kwerd 1e en zat dik in de punten
Mijn hoosgte cijfer was/ is een 9 op een overgangvan galop/draf. dit vindt ik toch wel een heel belangrijk onderdeel. Met een vier jerig paard in de B.
heb 5 keer een 9 gehaald 2 keer voor halsstrekken, 1 keer voor middenstap, 1 keer voor middengalop en een keertje voor verzorging, maar dat telt niet zie ik...
9 voor halsstrekken in de B. 9 voor BK van hand veranderen KM van ander veranderen (haaks door de bak dus ) (L2) 9 voor middenstap (L2) 8 voor uitgestrekte stap (M1)
Maar ik heb ook wel eens 1en gereden
Applelove
Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ
Ik heb met 3 verschillende pony`s een 9 gehaald.. Met Joran in de M1 een 9 voor schouderbinnenwaarts, middenstap en Halsstrekken.. Met Boy voor middenstap.. En met Helmie (a pony) 9 voor middendraf.. Met Boy 9 voot
Voor halsstrekken heb ik al heel vaak een 8 gehad. Voor wijken en galop aanspringen ook wel eens en vandaag had ik bij mijn M1 debuut een 8 voor schouderbinnenwaart en daar ben ik best wel heel erg trots op....