rhapsody schreef:dankjewel!
zou wel leuk zijn maar ik las het ook al idd.. hoewel de startlijst óók van geen kanten klopt!!
Hoezo niet? Ik doe ook mee, startlijsten kloppen naar mijn idee gewoon...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rhapsody schreef:dankjewel!
zou wel leuk zijn maar ik las het ook al idd.. hoewel de startlijst óók van geen kanten klopt!!
Royaltjuh schreef:rhapsody schreef:dankjewel!
Hoezo niet? Ik doe ook mee, startlijsten kloppen naar mijn idee gewoon...
SelenaV schreef:Ik ben ook geweest! Wat een verschrikkelijke bodem was het daarMoest in de klasse Z1/D had 2x 177 pt.. Had een 4 op middendraf (normaal 7 of een 8 ze maakte tactfoutjes, en onregelmatig door de bodem) Vond dat erg jammer, maar nu weten we tenminste wel dat dit de 1e keer en de laatste keer daar is
rhapsody schreef:jah die m en z ringen waren idd rmapzalig maar vond de ringen echt wel meevallen hebben vaak ergere gehad jij ook weet ik*havelte*
Royaltjuh schreef:Whaha naja, ik had toen geluk dat er maar 1 zonder wp was in mijn ring, was nl 1 na laatste met 156Whaha dat ging dus echt k*t...
rhapsody schreef:Royaltjuh schreef:Whaha naja, ik had toen geluk dat er maar 1 zonder wp was in mijn ring, was nl 1 na laatste met 156Whaha dat ging dus echt k*t...
ik dacht dat je in havelte nog een 4e prijs ofzo had *-)