En Kimdepim was jij dat met die Jack russel? Ik was diegene waarbij hij op schoot sprong!

Die Jack Russel is van ons

Die man die viel, woont bij ons in het dorp... En zit bij de club waar mijn moeder lesgeeft... Weet je nog wie ik ben?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GeaB schreef:Wie
was
jou moeder dan?
Giloni schreef:Die Jack Russel is van ons, Maf beest..
ik had een oranje shirtje aan..
Die man die viel, woont bij ons in het dorp... En zit bij de club waar mijn moeder lesgeeft... Weet je nog wie ik ben?
CGJ12 schreef:GeaB schreef:Wie
was
jou moeder dan?
Is, Gea.......... is.............
Dat is degene van de groep die de meeste winstpunten reeds had........
peerke schreef:Giloni schreef:Die Jack Russel is van ons, Maf beest..
Ik weet t niet zeker.Lag jij op de grond met de hond op je buik?
Hihi leuk beest is dat! En zat Kim daar dan ook bij? Later viel het kwartje pas tijdens de prijsuitreiking, toen dacht ik opeens van
SelenaV schreef:Hej,,
Moest vandaag ook..
M2 dressuur baan 7 en 8 met een D-pony.
Had 1e proef 158 en 5e
2e proef 160 en 2e![]()
We hebben nu m2 +3
peerke schreef:Ben benieuwd hoe er vandaag nog gereden word.
Muislover schreef:Ik moest vandaag schrijven in de L1 paarden in ring 7 en L2 paarden in ring 8 heeft er nog iemand gereden in die ringen?
peerke schreef:Giloni schreef:Die Jack Russel is van ons, Maf beest..
Ik weet t niet zeker.Lag jij op de grond met de hond op je buik?
Hihi leuk beest is dat! En zat Kim daar dan ook bij? Later viel het kwartje pas tijdens de prijsuitreiking, toen dacht ik opeens van
Citaat:Verder heb ik volgens mij Marije1987 gezien. Jij hebt ook een schimmel of niet? Ik heb je springen gezien. Jammer idd van dat laatste balkje. Heel veel paarden weigerden ook op die laatste hindernis. Heb je die man ook nog zien vallen? Die bleef eerst ook nog ff liggen. Later bleek het gelukkig mee te vallen.
NehnaDagmar schreef:marije1987 schreef:Ik ben ook al terug! Dressuur ging fijn, had 153 en 156 punten met Tikarla(ring 9 en 10), best netjes voor een 1e keer dacht ik!Was super tevreden verder.
Met Sjors had ik op de laatste hindernis nog een balk, echt jammer! Stijl 51. Was ik foutloos geweest, dan was ik 2e geweest, maarja oliebol happens! 2e Parcours had ik wat balkjes omdat ik hem enorm klunzig onder de hindernis reed.
Vond het verder een mooi concours, fijn te rijden en gelukkig niet zo end lopen/fietsen. Voor herhaling vatbaar!
Heb je mij nog gezien Nehnadagmar? Ik zag 2 fjorden lopen, maar wist niet welke jij was..
Ja klopt, ik was de 'jongere' zeg maar, met bontje onder et zadel en aan de ene kant stond Dagmar in het knalroze en aan de andere kant stond LRPC de Waldrane..
Ik heb jou niet gezien, maar ik zag de uitslag op het beeldscherm en toen dacht ik nog; veel beter dan je gedacht had of niet? Super gedaan hoor voor de eerste keer!
reddytobias schreef:@marije: wa was bij jullie de laatste hindernis?