Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
joke20 schreef:Wel niet zon best nu voor Peking zo als ik het hoorde![]()
![]()
Wel met de paarden heen maar niet terug.... hmm hopelijk gata dat goed aflopen.
conny14 schreef:Ik ben er zelf bij geweest![]()
Alleen uitslag was niet terrecht...Edward had moeten winnen!!! Hij was gewoon beter als Anky...Ik vind Anky heel goed maar Edward was gewoon deze keer beter!
Ook het publiek was het niet eens met de uitslag van Edward hij had maar 79,550 % en een boe-geroep van het publiek(en anky had 83,600%)
En toen Edward de ring uitkwam een applaus niet normaal gewoon!!
En met de uitslag ook Anky 1e iedereen klappen en toen ze riep Edward 2e toen iedereen nog harder klappen en schreeuwen enz.![]()
Dus het publiek was ook niet met de uitslag eens maarja....
Het was wel gaaf om te zien vind de kür van Edward ook super mooi!!!
Citaat:Edward was zo goed in de kur!!! Of hij had moeten winnen weet ik niet, maar hij had op z'n minst dicht bij Anky moeten zitten. Hij kreeg nu wel heel erg laag! Publiek was echt zo geweldig toen hij klaar was. Hij is zo populair geworden!
Miss87 schreef:Die blunder van de omroeper bij de prijsuitreiking van de wereldbeker springen
Miss87 schreef:Die blunder van de omroeper bij de prijsuitreiking van de wereldbeker springen
Angeliek schreef:Miss87 schreef:
Die blunder van de omroeper bij de prijsuitreiking van de wereldbeker springen
Ja, ik weet nog dat ie iets zei, maar wat weet ik niet meer...
Miss87 schreef:Angeliek schreef:Miss87 schreef:
Die blunder van de omroeper bij de prijsuitreiking van de wereldbeker springen
Ja, ik weet nog dat ie iets zei, maar wat weet ik niet meer...
Hij vroeg aan Meredith hoe het nou was om van haar man te winnen..
stalleke schreef:whahahaha idd
due clinic van anky en edward vond ik ook heel grappig![]()
*kijk maar naar papa*
assie schreef:...een van de leuke, geweldige, strenge meisjes in de rode pakjes..
assie schreef:Het was niet painted black, maar peter black (geloof ik )
Ik was er 3 dagen, van vrijdag tot en met zondag, als een van de leuke, geweldige, strenge meisjes in de rode pakjes, die constant werden afgezeken door mensen die gewoon niet goed uit hun doppen keken en dus op de verkeerde plek kwamen zitten . Ik stond op W(est) 2 en 3 en ik heb echt ontzettend veel mensen gehad met kaartjes voor O(ost), kunnen die mensen dan niet lezen, of was het gewoon zo onduidelijk . En dan sta je daar ook gewoon alleen maar je bijbaantje te doen, je volgt de (soms onzinnige) regels die je zijn opgelegd omdat het anders nog een groter zooitje wordt dan het al is en dan word je zó afgezeken door sommige mensen. Maar ach, ik werd betaald om naar paardjes te kijken
En gisteren stond ik op N2, achter de cameraman en dat was wel gezellig, eerst voetbal meegekeken op de camera en daarna gekeken hoe hij filmde
Ik vond het allemaal erg leuk om te zien, maar op een gegeven moment, na het 60e voorbijspringende paard had ik het ook wel 'n beetje gehad moet ik zeggen. Waren ook erg lange dagen, van 7 uur 's ochtends tot 12 's avonds en dan ook de hele tijd staan en vriendelijk doen tegen zeurende mensen .
Hebben jullie op zaterdagavond ook gezien wat die sul van een IJsbrand Chardon deed tijdens het vierspan mennen? Wat een ongelofelijk knullige stuurfout was dat zeg! En wat ontzettend eng was het toen de voorste 2 paarden over elkaar heen buitelden en om hun as draaiden . Gelukkig wel goed gekomen en ze waren uiteindelijk ook niet kreupel.
Zondag heb ik heel erg gelachen om Anky+. Anky kreeg Bonfire niet eens meer mee, hij wilde niet meelopen bij haar, bij Jokelien, de verzorgster, deed hij het wel. En Bonfire trapte inderdaad netjes langs de cameraman. En de interactie tussen Edward en Anky daarna was ook echt geweldig om te zien
Al met al was Indoor Brabant erg zwaar, maar wel leuk en volgend jaar sta ik daar weer in mijn rode pakje. Hopelijk is dan de organisatie wat beter (dit jaar was voor het eerst 'n nieuwe organisator, dus chaos, als je voor de lol de bordjes uitgang volgde, kwam je in 'n dode hoek uit ), maar het is toch wel voor herhaling vatbaar