Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flower schreef:Trisca...dus jij beweerd dat paarden die in het B lopen veel
"gevaarlijker en drukker zijn " dan in het Z......???
Denk niet dat je daarover kunt oordelen.....alle paarden zijn anders ongeacht hun klasse
casanova schreef:ik vindt het eigen risico,net als en veiligheidsgordel in de auto...laat aub de dressuurhoed houden,ik hoop nog volgend jaar in het M TE KOMEN...
Melanie15 schreef:Ik ben het wel met trisca eens dat je n hoedje moet verdienen. En ik vind ook dat je dat pas verdient in t z. Ze gaan waarschijnlijk ook t hoedje in t z verbieden,maar dat vind ik nergens op slaan, want hoe vaak zie je iemand van zn paard afvallen die z(dressuur) rijdt op n wedstrijd? nou ik heb dat nog nooit gezien en ik ben toch echt al op heel wat wedstrijden geweest!
patriesb schreef:ik vind dat ze een hoedje moeten verbieden!!!!!!!!!!!!! je ziet het maar aan anky een stel maanden geleden!!! zij valt er ook af dus of je nu anky heet of jeroen dubbeldam IEDEREEN KAN VALLEN!!!!!!!!! het blijven dieren !!
heidehofs schreef:ik vind dit:
* het hoedje moet op eigen risico gedragen wroden. je kunt tog ook als je een druk paard hebt eerst met cap gaan losrijden en daarna voordat je de ring in gaat een hoedje op doen(dat doen dr hierzo een heleboel)
t is tog ook niet verplicht om met fietsen een helm te dragen terwijl je daar ook hoofdletsel van kunt krijgen. het zelfde als een auto gordel.
de kans blijft altijd bestaan dat je dr af valt. maar dat gebeurt sneller in de b dan in de z omdat de ruiters/amazone's in de b minder ervaring hebben met hun paard en sneller schrikken/op de loop gaan. ik vind ok dat mensen die geen z rijden ook veel sneller kiezen om het hoedje af te schaffen. ik hoorde van iemand dat die speciaal niet gestemd had voor een vrije keuze omdat ze jaloers was op mensen die wel met hoedje reden
. dat vind ik dus een domme reden!
Misser"]
Heb je hier ook argumenten voor?
[/quote]
Dat vraag ik ook altijd maar tot nu toe heeft geeneen een goed argument kunnen geven.
Er zijn er wel die zeggen: ''Een hoedje geeft een indruk dat je goed kan rijden''.
En dat is voor mij een reden om het wél te dragen, een goede indruk bij de jruy is altijd welkom.
[quote="litteltje schreef:mm.. nee.. s0rry.. dat is gewoon een gedachte van mij... ik heb toenstraks ook al proberen argumenten te verzinnen.. maar er kwam er geen 1 bij mij op![]()
het is mijn mening.. andere kunnen het anders vinden.. maar een argument heb ik er niet op.. sorry