CGJ12 schreef:Nóg niet.............
Wacht maar tot je 70% scoort bij de YR..........
Dan is het waarschijnlijk al sinterklaas geweest............
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Samsam schreef:Ik moest wel erg lachen om het stukje over tommie visser in de bit, dat zijn ouders niet rijk zijn en hem niet alles in de schoot geworpen wordt en dat hij het met hard werken moet proberen te bereiken.
verder staat in het stuk dat hij thuis wel de accomodatie heeft voor zijn paardengebeuren, hij hoofdzakelijk paarden rijdt die van hemzelf rijdt en hij dus weinig inkomsten heeft. Hij heeft les bij een top instructrice. En dat hij eerst niet met Blue Ocean overweg kon, maar dat zijn STALRUITER tot een doorbraak heeft gezorgt, hij is nu 20 en ik neem aan dat dat hij dus al een aantal jaar een stalruiter heeft.
Das is toch niet echt mijn voorstelling van iemand die het zonder hulp/geld moeten redden.
)
CGJ12 schreef:Heb ik wel een idee waarom en waarvoor...............![]()
(ja, je schrijft het zelf........)
Horsedances schreef:Tsjonge wat een gekinnesin weer. 4 Proeven in de ZZ-licht en Danielle wint er één en Inge Fokker twee. Danielle is na wat omzwervingen (Anky, Arjen) weer terug bij Coby, Wendy van der Helm is na diverse omzwervingen ook weer terug bij Coby. Wie volgt ? Zo gek doen ze het schijnbaar toch niet in Brakel.
Theo