In de B met sporen en zweep?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:17

Pipo schreef:
Pardon? Slijmen?

Dat jij gefrustreerd bent dat ik het van Rk wel aanneem en van jou niet is jou probleem.

Maar gezien de instructie die RK altijd heeft gehad denk ik dat er bij haar dat het zeker waar is.

Maar noem jij dat maar slijmen hoor! Slaat echt helemaal nergens op.

Off topic: Ja, dat noem ik slijmen. Als IK min of meer hetzelfde verhaal vertel, is het niet waar, kan ik niet rijden, vind ik mezelf oh zo goed terwijl ik dat niet ben etc etc... maar als RK het zegt dan is ze zooo goed, kan ze zooo goed rijden en heeft zij altijd gelijk. Dan kom je bij mij over als een enorme slijmbal ja!

On Topic: het is bekend dat je bij de pony's niet met wielsporen mag rijden, ik weet overigens niet waarom dat zo is maar het klopt wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:22

DPB, vergeet ff niet dat Pipo veel van mijn instructeurs kent die ik gehad heb.
Dus ook wat voor les ik genoten heb.

Verder geloof ik niet dat ik een uitzondering ben omdat meer mensen van die instructeurs les hebben.
verder vind ik de paarden die ik reed, wel goed aan het been, maar bij lange na niet goed genoeg.
Maar ik weet wel dat ik voor mezelf erg fel op ben, ik ben daarin misschien te perfectionistisch, maak het me misschien wel onnodig moeilijk..maar je kan maar een tik hebben hè Haha!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:25

runningkawa schreef:
DPB, vergeet ff niet dat Pipo veel van mijn instructeurs kent die ik gehad heb.
Dus ook wat voor les ik genoten heb.

Verder geloof ik niet dat ik een uitzondering ben omdat meer mensen van die instructeurs les hebben.
verder vind ik de paarden die ik reed, wel goed aan het been, maar bij lange na niet goed genoeg.
Maar ik weet wel dat ik voor mezelf erg fel op ben, ik ben daarin misschien te perfectionistisch, maak het me misschien wel onnodig moeilijk..maar je kan maar een tik hebben hè Haha!

Accoord, maar ik vind het enorm kortzichtig van Pipo om dan maar per definitie aan te nemen dat IK er geen bal verstand van heb en dat ik alles hier uit mijn duim zit te zuigen! Ook ik heb instructies gehad door de slechts schamele 24 jaartjes waarin in rij, maar ik kan me voorstellen dat dat veel te weinig is om ook maar IETS te weten van paarden en de paardensport.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:30

Waar zegt ze zo letterlijk dat jij niet kan rijden en dat je uit je duim zuigt?
Dat lees ik nergens.
kan zijn dat ik een bericht oversla..
Denk dat je ff te persoonlijk aangesproken voelt om niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:30

DePennyBitch schreef:
Accoord, maar ik vind het enorm kortzichtig van Pipo om dan maar per definitie aan te nemen dat IK er geen bal verstand van heb en dat ik alles hier uit mijn duim zit te zuigen! Ook ik heb instructies gehad door de slechts schamele 24 jaartjes waarin in rij, maar ik kan me voorstellen dat dat veel te weinig is om ook maar IETS te weten van paarden en de paardensport.

Waar zeg ik dat specifiek? Heb het over het algemeen wat ik op wedstrijd zie. Dat jij je aangesproken voelt kan ik ook niets aan doen. Ik heb uberhaupt het hele topic niet doorgelezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:31

DPB, voel je je tekort gedaan ofzo?? Het klinkt namelijk nogal kinderachtig van 'kawa wel complimentjes en ik niehiet, mweeeeheeeeeh'. Doe gewoon volwassen.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:32

Pipo schreef:
Waar zeg ik dat specifiek? Heb het over het algemeen wat ik op wedstrijd zie. Dat jij je aangesproken voelt kan ik ook niets aan doen. Ik heb uberhaupt het hele topic niet doorgelezen.

Ahum... jouw eigen quote waarin je zegt dat je het van RK wel aanneemt en van mij niet Lachen

Lijkt me vrij duidelijk toch?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:35

Lovely schreef:
DPB, voel je je tekort gedaan ofzo?? Het klinkt namelijk nogal kinderachtig van 'kawa wel complimentjes en ik niehiet, mweeeeheeeeeh'. Doe gewoon volwassen.

Gelukkig voel ik mezelf niet snel tekort gedaan dus dat scheelt.

Jammer alleen vind ik het dat als RK iets zegt, het per definitie goed is, en een ander (dus niet specifiek ik nee) doet zich beter voor dan hij/zij is. Kom op zeg!

Ik gun RK alle complimenten van de wereld, dat weet ze zelf ook wel. Gelukkig hoef ik me daarvoor niet te verantwoorden.

Maar hier op bokt wordt te vaak gemeten met twee maten.

Volwassen worden zal ik helaas nooit, te veel moeite Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:35

DePennyBitch schreef:
Ahum... jouw eigen quote waarin je zegt dat je het van RK wel aanneemt en van mij niet Lachen

Lijkt me vrij duidelijk toch?

Jesus wat ben jij een mauwerd zeg. Ik zeg in die quote dat Kawa dan WAARSCHIJNLIJK een van de weinige mensen is die onder die uitzondering valt.

Grow up!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-08-04 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:37

DePennyBitch schreef:
Gelukkig voel ik mezelf niet snel tekort gedaan dus dat scheelt.

Jammer alleen vind ik het dat als RK iets zegt, het per definitie goed is, en een ander (dus niet specifiek ik nee) doet zich beter voor dan hij/zij is. Kom op zeg!

Ik gun RK alle complimenten van de wereld, dat weet ze zelf ook wel. Gelukkig hoef ik me daarvoor niet te verantwoorden.

Maar hier op bokt wordt te vaak gemeten met twee maten.

Volwassen worden zal ik helaas nooit, te veel moeite Tong uitsteken

Tjeeees, dat je je daar druk om maakt. Wat maken die complimenten nou uit? Ik heb Kawa nog nooit zien rijden net zo goed als ik jou nog nooit heb zien rijden, dus voorlopig is het geouweneel in de ruimte voor mij. Daardoor zie ik geen reden om wie dan ook pluimen te geven. Bedenk dat maar eens als je weer zoiets ziet langskomen.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:39

DePennyBitch schreef:
Anyway, het is een interessante discussie, zeker. Maar houdt het dan alsjeblieft ook interessant door niet zo heftig te reageren en je ergenis zo duidelijk te laten blijken. Daardoor krijg je idd een hoop off/topic reacties.

Euhm... Verward

Je zet jezelf wel te kijk zo zeg... Scheve mond

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:39

Pipo schreef:
Dat jij gefrustreerd bent
dat ik het van Rk wel aanneem en van jou niet
is jou probleem.

Dan mag jij uitleggen hoe ik dit dan moet lezen.

En je toon matigen zou ik ook fijn vinden Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:41

Margreet schreef:
Euhm... Verward

Je zet jezelf wel te kijk zo zeg... Scheve mond

Oh gut, spuit elf geeft ook modder....

Gelukkig hou ik het zelf wel netjes, in tegenstelling tot jij zelf Bloos

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:43

Het was een interessante discussie..... Scheve mond

DPB, kan best zijn dat je je aangevallen voelt, en er wordt door sommigen idd met twee maten gemeten. Maar goed, het is internet mensen kennen je niet persoonlijk en schatten iemand dan wel eens verkeerd in. Vervelend, maar zolang je zelf beter weet niet onoverkomelijk. Verder is dit misschien meer iets om via pb uit te praten.....

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:45

Lovely schreef:
Tjeeees, dat je je daar druk om maakt. Wat maken die complimenten nou uit? Ik heb Kawa nog nooit zien rijden net zo goed als ik jou nog nooit heb zien rijden, dus voorlopig is het geouweneel in de ruimte voor mij. Daardoor zie ik geen reden om wie dan ook pluimen te geven. Bedenk dat maar eens als je weer zoiets ziet langskomen.

Je begrijpt het denk ik niet Lovely...

Er is volgens mij zelf een heel topic over geweest, over dat iedereen altijd maar zegt dat RK gelijk heeft etc. Dan ben ik niet de enige die het opvalt lijkt me zo...

Nogmaals, het interesseert me niet dat RK veel complimenten krijgt, ze geeft uiteindelijk hele nuttige adviezen en tips, en wat ze zegt kan ze baseren op jarenlange ervaring. Dus ik ben de laatste die zegt dat wat zij zegt niet juist is.

Maar ik kan mij er mateloos aan ergeren dat iedereen altijd maar zo zit van "Oh ja, RK, ik ben het zooooo met je eens!!!" terwijl er genoeg andere mensen zijn die net zulke waardevolle adviezen geven als RK!!! Dat vind ik gewoonweg niet eerlijk tegenover die anderen.

En dat dit nu een keer mijzelf betreft is toeval. Ik zie het vaak zat voorbijkomen op bokt.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:45

Ik probeer je te wijzen op het feit dat je jezelf echt glorieus belachelijk aan het maken bent met je gedram en dat je misschien beter je mond kunt houden over dit onderwerp aangezien je er toch niet uit komt. Dat is toch heel netjes aangezien je het zelf duidelijk niet in de gaten hebt.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:49

Richtje schreef:
Het was een interessante discussie..... Scheve mond

DPB, kan best zijn dat je je aangevallen voelt, en er wordt door sommigen idd met twee maten gemeten. Maar goed, het is internet mensen kennen je niet persoonlijk en schatten iemand dan wel eens verkeerd in. Vervelend, maar zolang je zelf beter weet niet onoverkomelijk. Verder is dit misschien meer iets om via pb uit te praten.....

Richtje, ik voel mij niet persoonlijk aangevallen, gelukkig niet zeg.
Waar ik wel een hekel aan heb is idd het meten met twee maten, en dat gebeurt m.i. te veel op bokt.

en nogmaals niets ten nadele van RK!!!! Het is denk ik algemeen bekend dat ik een stalgenootje ben van RK en ik wéét gewoon dat ze heel veel ervaring heeft met paarden en rijden! Maar...... en daar zit het um nu in imo: er zijn hier op bokt heel veel mensen die verstand hebben. En die worden op deze manier tekort gedaan.

Als je twee identieke meningen zou neerzetten op bokt, één van RK en één van een andere bokker, dan wordt het advies van RK wél aangenomen en die van de ander niet. En dat is mijn gevoel wat ik er bij krijg.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:51

DePennyBitch schreef:
Als je twee identieke meningen zou neerzetten op bokt, één van RK en één van een andere bokker, dan wordt het advies van RK wél aangenomen en die van de ander niet. En dat is mijn gevoel wat ik er bij krijg.

En daar heb je, helaas, idd gelijk in.....
Laten we het van de positieve kant bekijken, er is iig nog iemand waar wat van aangenomen wordt Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:52

Richtje schreef:
En daar heb je, helaas, idd gelijk in.....
Laten we het van de positieve kant bekijken, er is iig nog iemand waar wat van aangenomen wordt Lachen

Tja, als je het zo bekijkt... dan kun je van een drol nog een gebakje maken. *LOL*

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:54

MissJ schreef:
Sinds wanneer is het in de B verplicht om met sporen te rijden??? Verward
Volgens mij is dat toch echt pas een paar klasses hoger.

Als het goed is, dan ben je verplicht in alle klasses met sporen te rijden, maar officieel gezien krijg je hier in de B L1 L2 dispensatie voor, en moet je pas vanaf de M1 met sporen rijden

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:54

DePennyBitch schreef:
Tja, als je het zo bekijkt... dan kun je van een drol nog een gebakje maken. *LOL*

Gewoon postief blijven Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:56

DePennyBitch schreef:
Je begrijpt het denk ik niet Lovely...

Er is volgens mij zelf een heel topic over geweest, over dat iedereen altijd maar zegt dat RK gelijk heeft etc. Dan ben ik niet de enige die het opvalt lijkt me zo...

Nogmaals, het interesseert me niet dat RK veel complimenten krijgt, ze geeft uiteindelijk hele nuttige adviezen en tips, en wat ze zegt kan ze baseren op jarenlange ervaring. Dus ik ben de laatste die zegt dat wat zij zegt niet juist is.

Maar ik kan mij er mateloos aan ergeren dat iedereen altijd maar zo zit van "Oh ja, RK, ik ben het zooooo met je eens!!!" terwijl er genoeg andere mensen zijn die net zulke waardevolle adviezen geven als RK!!! Dat vind ik gewoonweg niet eerlijk tegenover die anderen.

En dat dit nu een keer mijzelf betreft is toeval. Ik zie het vaak zat voorbijkomen op bokt.

Ik snap het wel hoor, ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je er niet zo zwaar aan moet hangen.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:58

Lovely schreef:
Ik snap het wel hoor, ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je er niet zo zwaar aan moet hangen.

Dat is nu het hele punt..... ik til er ook niet te zwaar aan.

Maar dat is het nadeel van I-net.... ik zit hier namelijk gewoon heel rustig te zitten, niet kwaad, gefrustreerd oid.....

Probeer alleen maar iets duidelijk te maken.... ach ja... blijft bij heel veel mensen toch niet hangen denk ik. Knipoog

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:02

zarko4life schreef:
hey
bij de ponys mag je niet met wieltjuhs rijden!!
dat weet ik wel mijn nichtjuh is ooit de ring uit gehaald omdat ze die sporen aan had!! dat was nie leuk dussss!!
ik zeg het maar effe!!
doei

groetjuhs melissa
hoeffjuhs zarko!!!

Wil je aub op de breezertaal letten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:18

DePennyBitch schreef:
Dan mag jij uitleggen hoe ik dit dan moet lezen.

En je toon matigen zou ik ook fijn vinden Lachen

Dat was pas toen jij begon te roepen dat RK altijd gelijk krijgt Huilen

En lees de berichten op rijtechnisch maar eens na, ik geef RK vaak zat ongelijk. Op een normale manier dan he, zonder elkaar in de haren te vliegen of respectloos te zijn.

Verder ben ik natuurlijk ook het type wat altijd achter anderen aan rent en zelf amper ervaring of mening heeft Schijnheilig