Eef_Bam schreef:Het kan best dat er uit een topic een interessante offtopic discussie ontstaat, maar wees dan netjes en open daarover je eigen topic om verder te discussiëren. Hier verder doordrammen is echt ongepast en voor TS niet nuttig. Ik ben dit topic gaan volgen om het verhaal van TS en irriteer me ook aan de pagina's discussie waar ik doorheen moet om te zien hoe het nu met TS gaat.
Als je een topic opent om een vraag te stellen of informatie te krijgen, krijg je soms ook informatie die jou niet goed uitkomt of je niet bevalt. Een topicstarter (TS) ook geen eigenaar van het topic. Je kunt als TS niet bepalen of sturen wat anderen schrijven. Evenmin kun je het topic sluiten als je er als TS wel klaar mee bent.
Wel hebben we natuurlijk de boktregels die aangeven hoe we netjes met elkaar omgaan, maar dat is richting TS volgens mij ook gewoon gebeurd. Steeds is aangegeven dat TS in deze situatie niets te verwijten valt.
In die zin wordt er ook niet over TS heen gewalst.
Het bespreken van een aan- of verkoop of aansprakelijkheidsprobleem is ook niet off topic, dat was immers de vraag van de TS.
Het is ook niet raar als er wordt gereageerd op onjuiste informatie met onderbouwde informatie. TS heeft immers ook niets aan onjuiste informatie toch?
Het is wel jammer dat helaas niet altijd goed wordt gelezen en dezelfde vragen of onjuiste beweringen terugkomen. Als er beter wordt gelezen, heb je al een deel van de oplossing
Zelfde geldt voor jou, waar jij je aan irriteert vindt een ander weer informatief of interessant. Zo werkt het nu eenmaal op een forum.