Muze schreef:Ik merk gewoon dat ik zulke enorme drukke lange volle evenementen niet trek, ik raak er bijzonder overprikkeld van.
Als deelnemer ging dat goed, lekker bij mijn paard op de paddock weer ontspannen.. Maargoed, lekker offtopic.
Dat heb ik ook. Vorig jaar heb ik met mijn pony meegedaan op Equiday, in de ring staan vind ik wel wat ongemakkelijk maar niet erg, dan had ik toch gewoon ruimte om me heen en steun aan mijn pony. Maar ik heb 1 soort van rondje bij de kraampjes gelopen en dat was heel snel ophalen wat ik nodig had en snel weer terug nar de paddockjes want ik werd helemaal gek van de drukte. Buiten was een stuk ruimer en rustiger dus dat beviel me veel beter, als ik ooit op equiday zal staan met een kraampje dan zou ik zeker buiten kiezen, maar dat is ook best een risico met het weer.
Als alles wat ruimer opgezet zou zijn dan zou ik het ook wel beter trekken. Ik heb een tijdje samen gewerkt met iemand waarbij we handgemaakte hondenspul verkochten en op vrij grote markten en beurzen stonden maar dat was altijd veel ruimer opgezet.
Heel jammer dat er gestolen is, dat geeft toch weer een beetje nare nasmaak aan een dag die gezellig en leuk hoort te zijn.
@ Liannetje86 , wat gaat er mis dan? Soms is het even zoeken naar je doelgroep en die vind je ook niet altijd waar je dacht.