Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chantalla schreef:Bare Equestrian en Eqcouture kwam ik nog tegen in de zoektocht. Beide hebben leggings zonder grip, ook wintervarianten. Verzendkosten zijn alleen wel meer. Met welkomstkorting en black friday heb ik twee winterleggings besteld bij Eqcouture
manzano schreef:Chantalla schreef:Bare Equestrian en Eqcouture kwam ik nog tegen in de zoektocht. Beide hebben leggings zonder grip, ook wintervarianten. Verzendkosten zijn alleen wel meer. Met welkomstkorting en black friday heb ik twee winterleggings besteld bij Eqcouture
Interessant! Betaal je dan nog extra importkosten vanuit de UK?
Chantalla schreef:Bare Equestrian en Eqcouture kwam ik nog tegen in de zoektocht. Beide hebben leggings zonder grip, ook wintervarianten. Verzendkosten zijn alleen wel meer. Met welkomstkorting en black friday heb ik twee winterleggings besteld bij Eqcouture
Chantalla schreef:Ik heb mijn winterleggings binnen van Eqcouture en tot nu toe vind ik ze fantastisch. Heb onder andere de tweed variant![]()
Ze vallen goed op maat, zijn lang genoeg en komen echt tot mijn enkels en lijken fijn hoog om de taille te blijven zitten. Ze voelen minder dik dan mijn Kerrits sit tight wind pro, maar daar ga ik achter komen als ik ze aan heb naar stal.
Over de kosten, ik moest inderdaad nog wel inklaringskosten betalen. Voor wie het interessant vindt:
- Twee winterleggings: 145 euro, waarvan 13 verzendkosten (daarom direct twee, want ja, 13 euro verzendkosten op een legging is duurder)
- Inklaringskosten: 24 euro, waarvan 6 afhandelingskosten
Totaal dus 169 euro en dus 85 euro per broek. Gezien de prijzen momenteel en het lastig kunnen vinden van leggings zonder grip vind ik dat best acceptabel.
Ayasha schreef:Ik heb eerlijk gezegd in ruitersportzaken al een tijd geen broek zonder siliconen meer gevonden.
Chantalla schreef:
c_alsemgeest schreef:Ja ik ben met een broek die ik even had geleend, omdat ik mijn rijbroek vanaf mijn werk vergeten was mee te nemen... ook een keer op de lepel blijven "plakken"![]()
Tilde zelf mijn been niet hoog genoeg op, maar de mega plak maakte het voorval nog onhandiger gelukkig had ik toen een hele brave 3 jarige