IMANDRA schreef:@Gini: Het is nieuwe informatie, maar volgens mij geen andere informatie. TS heeft gewoon uitgebreider haar verhaal gedaan. Zo zie ik het althans.
Het is daadwerkelijk andere informatie.
Eerst zegt ze namelijk dat ze eerst contact gehad heeft met de stalhulp met de mededeling dat ze het crematorium zou verwittigen. Daarna nam ze opnieuw contact op met de stalhulp om het exacte uur door te geven dat het crematorium zou komen. Echter kreeg ze toen te horen van de stalhulp dat het paard toen al uit de stal gehaald was.
Even de bewoordingen van TS zodat je ziet dat het niet mijn hersenkronkels zijn die het zo stellen

Citaat:
Heb alleen contact gehad met de stalhulp om te zeggen dat crematorium geregeld zou worden en even later om het tijdstip door te geven dat ze hem kwamen halen. Toen werd mij verteld dat ons paard op de binnenplaats was gelegd. Deze staleigenaar had niks met paarden.
Twee contacten met de stalhulp en tijdens het tweede contact werd aan TS gemeld dat het paard al op de binnenplaats werd gelegd, niet door die stalhulp met wie tot dan toe alles geregeld werd, maar door de staleigenaar.
Nu zegt ze dit:
Citaat:
al om 6 uur 's ochtends heb ik doorgegeven aan de stalhulp (die ons paard gevonden heeft) dat het crematorium geregeld werd. Daartussen heb ik nog wel 10 keer contact gehad met de stalhulp en de tijd doorgegeven dat het crematorium kwam. De eigenaar was toen nog niet eens wakker. De eigenaar heb ik dus niet gesproken. Achteraf (toen ons paard al onderweg was naar het crematorium) kreeg ik een appje dat van hem dat hij ons paard op de binnenplaats had gelegd.
Ineens zijn het wel 11 contacten en werd TS pas helemaal achteraf, toen het paard al op weg was naar het crematorium, ervan op de hoogte gebracht dat het dier niet in de stal lag.
Voor mij is dat toch heel andere informatie en niet gewoon een verdere verduidelijking van wat we al wisten.
Want dus in die 11 appjes die over en weer gestuurd werden is er dus nooit duidelijk gemeld geweest dat het paard NIET verplaatst mocht worden? Je stuurt 11 appjes om alles te regelen, maar daarin vermeld je niet waar het paard dient te liggen? Want dat die buiten lag, hoorde TS pas achteraf, toen het paard dus al onderweg was naar het crematorium.