Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bliksemflits schreef:Jawel? Nu breng je mij aan het twijfelen
Hij moet sowieso een maatje kleiner want hij zit niet mooi, maar tis ook een beetje een rare stof... Best dik en dan aan de zijkant ademend en heel dun...
DreamGuide schreef:bliksemflits schreef:Jawel? Nu breng je mij aan het twijfelen
Hij moet sowieso een maatje kleiner want hij zit niet mooi, maar tis ook een beetje een rare stof... Best dik en dan aan de zijkant ademend en heel dun...
Ik vind het qua kleuren juist wel mooi samen. Of je het lekker vind zitten kan ik helaas niet beoordelen haha.
Dat dunne aan de zijkant hebben mijn shirts ook, is wel lekker als je flink gaat zweten, beetje verkoeling .
bliksemflits schreef:Baselayer van de nieuwe collectie van PK. Leek op de foto perfect maar helaas een andere kleur en vind de combi ook niet geslaagd, dus weer retour!
[ [url=m/0n5UQ7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Unseen schreef:bliksemflits schreef:Baselayer van de nieuwe collectie van PK. Leek op de foto perfect maar helaas een andere kleur en vind de combi ook niet geslaagd, dus weer retour!
Ik vind het wel heel mooi samen! De kleur van de baselayer vind ik prachtig, waar heb je hem gekocht?
Ik draag trouwens vaak baselayers of een poloshirtje met een simpele zwarte of blauwe rijlegging of een bloesje met spijkerbroek. Ik rij altijd alleen thuis of in het bos dus niemand ziet mij ooit rijden, daar hoef ik me niet voor uit te slovenIn de winter kan je mij uittekenen in mijn donkergroene bomberjas.
Elitedeux schreef:Heeft iemand een link van fijne training shirts die zij hebben en gebruiken van sportstof? Ik zweet nu al enorm en de hitte moet nog komen haha. Misschien dat fijne sportshirts het verschil kunnen maken
Sterre98 schreef:Ooh een topic naar mijn hart![]()
Ik heb vandaag een nieuw setje binnen gekregen. Ik ga m zo testen en combineren met een navy shirt + grijze broek denk ik.
[ [url=m/uwnP2j.jpg]Afbeelding[/url] ]
AylaL schreef:Ik heb een hele mooie rijlegging van maximilian, en shirtje van Felix buhler
[ [url=m/QETy5g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Details bij kuit uitgesneden bloemenmotief:
[ [url=m/Dz8wX3.jpg]Afbeelding[/url] ]
1 zak met rits:
[ [url=m/GlGzqd.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog een zak zonder rits:
[ [url=m/XqZ7NT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij heeft een lekker brede taille band en zit hoog
bliksemflits schreef:Sterre98 schreef:Ooh een topic naar mijn hart![]()
Ik heb vandaag een nieuw setje binnen gekregen. Ik ga m zo testen en combineren met een navy shirt + grijze broek denk ik.
Wil je laten weten hoe dit merk bevalt? Vooral de dekjes?Is toch wel flink goedkoper dan Lemieuw en weatherbeeta heeft ook hele mooie kleurtjes!
Sterre98 schreef:Heb al een dekje van ze, roze dressuur. Vind ze zelf echt heel fijn!
kimwilliam schreef:AylaL schreef:Ik heb een hele mooie rijlegging van maximilian, en shirtje van Felix buhler
[ [url=m/QETy5g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Details bij kuit uitgesneden bloemenmotief:
[ [url=m/Dz8wX3.jpg]Afbeelding[/url] ]
1 zak met rits:
[ [url=m/GlGzqd.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog een zak zonder rits:
[ [url=m/XqZ7NT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij heeft een lekker brede taille band en zit hoog
wauwww die is mooi en je hebt beetje zelfde bouw als mij. mag ik vragen waar je de broek heb gekocht?
DreamGuide schreef:Gaaf setje, die van weatherbeeta!!
De charme van rijleggings is mij een beetje ontgaan. Ik vind het er wel cool uitzien, maar ik zou doodsbang zijn dat ze afzakken, en ik heb toch wel graag een riem om.
Sterre98 schreef:Ooh een topic naar mijn hart![]()
bliksemflits schreef:Baselayer van de nieuwe collectie van PK. Leek op de foto perfect maar helaas een andere kleur en vind de combi ook niet geslaagd, dus weer retour!