Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miezelke schreef:Mensen met voetmaat 40; welke maat bestellen jullie? Blijkbaar bestaat er in Muckboots geen maat 39 en maat 40, maar wel één maat 39/40??
Ik heb schrik dat deze te klein gaat zijn, zeker als je er nog dikke sokken in aan doet, en een 41 te groot...
Ceetje_bokt schreef:Toen ik mijn muckboots kocht, kreeg ik het advies op dit spul regelmatig erop te spuiten
[ [url=m/mOxDBP.jpg]Afbeelding[/url] ]
En aangezien ik een luiaard ben, heb ik het gisteren pas voor het eerst gedaan. Ze zien er weer uit als nieuw! Ik heb ze volgende maand twee jaar.
Hugolien schreef:Die laarzen lijken me wel ideaal. Ik zit alleen met hele brede kuiten, zal eens kijken of ik ze ergens kan passen. Nu loop ik met lage stalschoenen tot mijn oksels in de modder als ik de paarden moet halen en brengen
eilleen333 schreef:Ceetje_bokt schreef:Toen ik mijn muckboots kocht, kreeg ik het advies op dit spul regelmatig erop te spuiten
En aangezien ik een luiaard ben, heb ik het gisteren pas voor het eerst gedaan. Ze zien er weer uit als nieuw! Ik heb ze volgende maand twee jaar.
Waar koop je dit?
eilleen333 schreef:Ceetje_bokt schreef:Toen ik mijn muckboots kocht, kreeg ik het advies op dit spul regelmatig erop te spuiten
Waar koop je dit?
SusanH schreef:Ik heb gewoon maat 39 hoor.
lizy29 schreef:Hoe houden ze zich in modder en bij stalwerk dus contact met mest en urine? Overweeg ze als lekker warme laars op de boerderij maar dan loop ik wel halve dagen door de stal heen en de andere helft van de dag door de modder buiten en voor dat geld is het wel fijn als ze langer dan een jaar mee gaan.
lizy29 schreef:Hoe houden ze zich in modder en bij stalwerk dus contact met mest en urine? Overweeg ze als lekker warme laars op de boerderij maar dan loop ik wel halve dagen door de stal heen en de andere helft van de dag door de modder buiten en voor dat geld is het wel fijn als ze langer dan een jaar mee gaan.