Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Catje_123 schreef:Mocht iemand nog de donkerbruine willen. Ik heb deze nog in doos, voetmaat 39, hoogte 47, kuitmaat 36.
Zou ze eigenlijk terug sturen, maar om nou zelf de verzendkosten te betalen en dan nog een heel stuk moeten rijden voor het verzenden heb ik er geen zin in.
[ [url=m/EqqqxI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Silly1972 schreef:Catje_123 schreef:Mocht iemand nog de donkerbruine willen. Ik heb deze nog in doos, voetmaat 39, hoogte 47, kuitmaat 36.
Zou ze eigenlijk terug sturen, maar om nou zelf de verzendkosten te betalen en dan nog een heel stuk moeten rijden voor het verzenden heb ik er geen zin in.
[ [url=m/EqqqxI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ze net gisteren besteld, maar zonder verzendkosten
EllyC schreef:Wij hebben ze ook gekocht, de zwarte variant en daar de rose veter in geregen.
De omvang, 36 op de maattabel is ook echt 36 op de kleinst mogelijke maat. Dat is wel jammer dat je ook niet net wat nauwer kan maken. Hierdoor is de veter ook eigenlijk wat te lang.
De lengte had voor ons net 2/3 cm langer gemomen en zwart is niet diep zwart maar wat grijzig.
Je zweet er best wel in na een uurtje rijden.
Ook jammer dat we zelf de kleur veters niet mochten kiezen.
Waarom we ze dan toch gekocht hebben? Voor die 75 euro konden we ze voor een 2e paar laarzen toch echt niet laten staan. Maar die van Busse vinden we vele malen fijner maar die zijn ook 3x zo duur.
[ [url=m/Q1Im9B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MtQ9cI.jpg]Afbeelding[/url] ]