Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Getup schreef:Resistance schreef:Wat ik persoonlijk uit dit topic concludeer: Ik ga géén Kep cap kopen.
Ik had m'n budget op 300 gezet en ben zo verstandig geweest,de KEP niet eens te proberen. Ben ik blij mee zeg
zorro schreef:Wil je per se een roze cap? Anders zou je namelijk ook kunnen overwegen om een roze hat cover te kopen (al dan niet i.c.m. een jockey skull). Die Uvex ziet er ook niet heel verkeerd uit.Samshield heeft geen roze zoals ik dat wil. Ik heb een samshield en die bevalt wel erg goed!
Edit: ik krijg het geld voor het weekend terug, daarna mag ik de cap opsturen. Prima opgelost zo hoor! Nogmaals excuses gehad. De eigenaar (man) is echt oke.
Bonnelover schreef:Voor iedereen die een bijzondere cap wil, kijk eens op de site van http://www.mekpaardensport.nl Ze kunnen alle caps, met uitzondering van stoffen, maken in gewenste kleur en naar eigen ontwerp. Ze zijn voor Nederland de inporteur voor UOF Italia. Zeker een site die een bezoekje waard is. En alles is bespreekbaar.