kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ChelseyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:31

Het lijkt wel alsof ze een andere Kep zelf hebben overgespoten in deze kleur..
De randjes die op 'Piepschuim' lijken zijn trouwens wel normaal! Dit hebben alle kep Italia's.

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:31

ChelseyL schreef:
Het lijkt wel alsof ze een andere Kep zelf hebben overgespoten in deze kleur..
De randjes die op 'Piepschuim' lijken zijn trouwens wel normaal! Dit hebben alle kep Italia's.

Hoe kan dat nou bij zo'n dure cap?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:42

Man, ik koop wel een fairplay. Die zien er een stuk netter uit dan die KEP-detailfoto's die ik zie zeg. Knetters. :=

En nogmaals, ik had niet afgewacht maar het kreng teruggestuurd en mijn geld teruggevraagd. Nu zit je nog in je retourtermijn. Zeker met al deze toevoegingen aan de verhalen.

En Lys, dat de KEP bij KEP onderzocht moet worden is een bedrijfsrisico, niet het risico van een klant die een GOED product besteld heeft en een SLECHT product ontvangen heeft.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-17 21:44

Ja dat moeten ze.. want ik heb teveel verhalen gelezen dat mensen lang op hun geld moeten wachten, dus ik wil eerst mijn geld terug en dan krijgen zij de cap terug. Straks blijf ik helemaal met lege handen achter. Met de cap kan ik nog naar de Nederlandse vertegenwoordiger en kep zelf.

Ja, eerst geld. Bedrag en alle ellende is me te groot om het andersom te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:50

Wat ik persoonlijk uit dit topic concludeer: Ik ga géén Kep cap kopen. :')

Telpeva
Moderator Algemeen
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:52

Ik koop wel gewoon weer een harry's horse, met mijn frequentie van zandhappen de laatste tijd is een dure cap sowieso een no go :')

Ts misschien is het een optie om langs de winkel te gaan en de cap te brengen zodat je tegelijkertijd je geld cash terug kunt krijgen? Dan is het meteen voor beide partijen klaar
⚠️ Telpeva kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-17 21:54

Nou niets is een normale gang van zaken in dit verhaal, dus dit kan er nog wel bij. Maar dat gaat toch tussen de eigenaar en mij. Ik verwacht geen problemen. Ik vind de eigenaar nog steeds wel oke.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:55

Resistance schreef:

Ik had m'n budget op 300 gezet en ben zo verstandig geweest,de KEP niet eens te proberen. Ben ik blij mee zeg

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:58

Getup schreef:
Resistance schreef:

Ik had m'n budget op 300 gezet en ben zo verstandig geweest,de KEP niet eens te proberen. Ben ik blij mee zeg

Nou, ik wilde wel wat meer uitgeven en een KEP overwegen. Maar gezien de reacties dat een slechte afwerking normaal is, ga ik denk ik voor Samshield.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 22:22

Hemeltjelief, de afwerking van de andere caps is ook slecht zeg!!

Kan je voor dat geld beter een Charles Owen kopen :')

_Dracarys

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 22:37

Mijn hemel wat zien die kep's eruit.. En dat voor dat geld. Dit had ik niet verwacht :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 23:25

Ik zou voor Samshield gaan.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-17 23:27

Samshield heeft geen roze zoals ik dat wil. Ik heb een samshield en die bevalt wel erg goed!

Edit: ik krijg het geld voor het weekend terug, daarna mag ik de cap opsturen. Prima opgelost zo hoor! Nogmaals excuses gehad. De eigenaar (man) is echt oke.

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 23:45

Ik was ook verbaasd over de KEP. In de winkel heb ik er niet op gelet. Eenmaal thuis zie je gewoon overgespoten piepschuim en lelijke afwerking -O- De mijne inmiddels verkocht ivm tijdelijke wedstrijdstop. Ik denk dat de volgende een Kask wordt. Die zijn wel netjes afgewerkt.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 23:49

Jeeeetje wat erg zeg!!! Hoe durven ze zoveel geld te vragen voor zulke lelijke afwerkingen.... Zelfs mijn neefje van 5 kan beter inkleuren dan dit....
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 20-12-17 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Deel bericht tegen de regels verwijderd

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 23:51

Zonder de gouden glitter, is het nog best roze :+

Afbeelding

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 23:52

Wow die vind ik nog vele malen toffer dan die KEP !

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 23:56

@ TS, je zou ook voor een Samshield kunnen gaan, daarvan ben je bekend met de kwaliteit.. Er zijn genoeg ervaren painters die een Samshield mooi kunnen painten in een knalroze kleur.. Heb je wel een unieke cap :D

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 00:13

Wauw.. voor dat geld en dan schijnt het dus ook normaal te zijn dat het zo slordig is afgewerkt :oo

Maar weet ik Wel meteen welke cap dus niet te bestellen...
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 20-12-17 10:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 00:18

zorro schreef:
Samshield heeft geen roze zoals ik dat wil. Ik heb een samshield en die bevalt wel erg goed!

Edit: ik krijg het geld voor het weekend terug, daarna mag ik de cap opsturen. Prima opgelost zo hoor! Nogmaals excuses gehad. De eigenaar (man) is echt oke.
Wil je per se een roze cap? Anders zou je namelijk ook kunnen overwegen om een roze hat cover te kopen (al dan niet i.c.m. een jockey skull). Die Uvex ziet er ook niet heel verkeerd uit.

Wat een slechte reclame voor KEP zeg... -O-

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 00:25

Voor iedereen die een bijzondere cap wil, kijk eens op de site van http://www.mekpaardensport.nl Ze kunnen alle caps, met uitzondering van stoffen, maken in gewenste kleur en naar eigen ontwerp. Ze zijn voor Nederland de inporteur voor UOF Italia. Zeker een site die een bezoekje waard is. En alles is bespreekbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 00:34

Bonnelover schreef:
Voor iedereen die een bijzondere cap wil, kijk eens op de site van http://www.mekpaardensport.nl Ze kunnen alle caps, met uitzondering van stoffen, maken in gewenste kleur en naar eigen ontwerp. Ze zijn voor Nederland de inporteur voor UOF Italia. Zeker een site die een bezoekje waard is. En alles is bespreekbaar.

Dat is wel super gaaf! En een stuk mooier dan KEP! :oo

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 01:03

Ik moet zeggen dat ik KEPs vaak slecht afgewerkt vind, ben daarom ook ontzettend blij met m'n Samshield :P
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 20-12-17 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 03:36

Is er eigenlijk als eens een KEP ontleed? Ik ben benieuwd wat daar voor moois uit naar boven komt.

Neonlight
Moderator Over Paarden
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 07:36

Dit topic gaat tijdelijk op slot zodat er berichten verwijderd kunnen worden.
Dit topic is niet geopend op [ED] Ervaringen en Diensten om ervaringen over een bepaalde webshop uit te wisselen. Dit topic gaat enkel over hoe deze cap afgewerkt is. Het speculeren en de naam noemen van een webshop is ook niet toegestaan.
Meer over hoe te reageren over bedrijven is ook te lezen op https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Negatieve ... op_Bokt.3F.